Lakus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skal nå teste det online med en kompis i noen minutter før jeg skal legge meg. Får prøve å spilles i morgen eller noe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ja jeg skal gå og spille litt selv nå, men husk: Spillet forandrer seg utrolig fort fra "Normal" til "Advanced". Det kommer flere zombier, de slår hardere, tåler mer, og friendly fire straffen blir merkverdig større. Så prøv spillet en stund før du eventuelt avfeier det Kos deg! Edit: Merk, den største merkverdige "feilen" i Left4Dead MP er at man ikke kan søke etter matcher som et party, man må starte en egen lobby og vente på flere spillere, foruten det funker MP ganske godt for min del. Endret 13. januar 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Greit, greit, kjenner gruppepresset! L4D iløpet av helgen! Sånn blir det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hallelujah! Jeg er frelst og Left 4 Dead er min frelsers far! Hyll! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Greit, greit, kjenner gruppepresset! L4D iløpet av helgen! Sånn blir det! Brrrrra! Flere nordmenn å spille med er bare et pluss. Hallelujah! Jeg er frelst og Left 4 Dead er min frelsers far! Hyll! Hehe, noe den samme reaksjonen jeg fikk etter de første rundene, spilte jo demoen kanskje 20 ganger eller noe før jeg kjøpte spillet på releasedato Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Left4 dead var ihvertfall til 299 kroner på elkjøp storo i Oslo forrige uke.. add meg gjerne for online. knutoslo.. Men da må dere gjennopplive meg og da.hehe Endret 14. januar 2009 av husgutt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Både la deg til og spilte med deg og Snurreleif i går. Var ganske trøtt så holdt mye kjeft Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Blir man ikke fort lei L4D? Kan jo like godt spille Zombie-mode på CS . eller COD. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Både la deg til og spilte med deg og Snurreleif i går.Var ganske trøtt så holdt mye kjeft Holdt mye kjeft selv egentlig i forskjell til hvor mye jeg pleier å preike, men var vel egentlig med bare for å få spilt med noen nye også, litt smådritt at alle bestemte seg for å dø før de gikk inn i escape-vehicle Blir man ikke fort lei L4D? Kan jo like godt spille Zombie-mode på CS . tongue.gif eller COD. Man kan vel trygt si at L4D er noe ganske annet enn en mod, og det merkes. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Holdt mye kjeft selv egentlig i forskjell til hvor mye jeg pleier å preike, men var vel egentlig med bare for å få spilt med noen nye også, litt smådritt at alle bestemte seg for å dø før de gikk inn i escape-vehicle Ja jeg husker at jeg var på vei inn i bilen og var 2 meter unna da jeg plutselig ble slengt 10 meter til siden av en tank ^^, Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hmm.. Verken Elkjøp Arendal, Sandefjord eller EBGames på Liertoppen hadde det idet hele tatt.. men Orange Box til PC er skambillig nå, så løp og kjøp! (pun intended.. ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Da får du kjøpe deg et skattekart og håpe på at L4D ligger under X'en. Jeg bestilte meg en del filmer og Dynasty Warriors 6 i dag. Har ikke spilt Dynasty Warriors siden PS2, så skal bli morsomt. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) dvd?? hva er det for noe?? åja, det er sånt format man brukte i gamle dager det? ?? Ps! Snakes on a plane er ikke verdt plata den er trykket på engang.hehe Endret 17. januar 2009 av husgutt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ps! Snakes on a plane er ikke verdt plata den er trykket på engang.hehe Jeg vet, men den er verdt sin tapperhet i gull! Om det gir noen mening i det hele tatt. "I'm tired of these motherfucking snakes on this motherfucking plane!" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Har vært innom tre elkjøper og to GameStop, men ikke funnet L4D til under 599,- noen plass, og jeg syns det er litt stivt for et MP-only spill. (Ja, jeg vet man kan spille alene, men det er bare en tristere versjon av MP n.. ) Men har kjøpt Orange Box til pc for 50,-, da! Rett ved Nordbyen i Sandefjord. De hadde hauger igjen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dude, du trenger ikke rykke ut av stolen for å finne en nice price? Click Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg tror Laland svøper om seg med rykter og unnskyldninger for ikke å kjøpe Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den amerikanske spesialutgaven av Resi 5 til 90$: Jeg håper vi får denne i Europa også =) Lakus: De bestillingene over, hvor bestilte du fra? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 OMFG! Nice special edition! Eneste jeg aldri har likt med sånne pakker er at det aldri følger med ett "vanlig" cover som kan stå i hylla sammen med de andre spillene uten at det er rart ut. Halo 3 hadde ett vanlig cover inne i hjelmen som fulgte med <3 Jeg bestilte sakane på playx.no. Ganske nice priser der for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå