Laland Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 698,- for Banjo-Tooie på N64! Slå den! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Herregud N64..? Really? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Var en plattformelskende liten sopp tilbake i 2001.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gode gamle N64 var kos det. Jula '98 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hoho, det var da Banjo-Kazooie lå under treet! En jævlig god jul! Og det fikk vi oppleve igjen i sen november/tidlig desember på XBLA.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Spilte aldri Kazooie som liten jeg =( Hadde Mario og Zelda, men.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lett fekk eg låne GTA IV og fifa 09 kor lenge eg vil, gratis! Er blakk etter eg kjøpte konsoll, så det vil ta litt tid før eg får tak i Mirrors Edge ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er vel å finne til 300 på nett nå tror jeg, så er ikke så dyrt Jeg leverte tilbake Legendary etter litt over en time i spillet og fikk tilbake mine 450kr Det var uhelbredelig. Brukte 99 av dem til å kjøpe Need for Speed ProStreet bare for å fylle spillkjøpetrangen, noen øl og litt mat. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Takket være Play's Monsterkampanje før jul, syns jeg nå at gode spill til 299,- er for dyrt Det er ikke bare bare å bli bortskjemt med fine priser =) Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Xbox lan er kos <3 Var på et nytt et i helga. Skulle være smart å få med meg alt på en tur. Er mildt så det er mye is på bakken. Kom meg nesten opp trappa med en bag full av utstyr og en tv oppå den igjen. Ja jeg gikk, siden han bor 20 meter unna meg. Men i siste trinn sparket jeg borti. Så da var det løpe et par meter, før jeg kastet tven bortover bakken. Landet også oppå baggen. Til min skrekk hørte jeg det klingret inni tv da den landet. Bærte den inn og ja, vips var ødelagt. Får bare opp lyd og alle tastene på tvn er borte/trykt inn i kabinettet. Værst av alt, er at moren min sa rett før jeg dro at jeg må være forsiktig og heller ta flere turer. Men neida, det går så fint sier jeg Kompisen min hadde en ekstra tv så gikk fint Brakk headsettet mitt ogs. Fikset det "ghetto" style. 7 arbeids klistremerker surra rundt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 I nao has Left 4 Dead. Gleder meg til å fyre opp, men først er det lasagne og The Office Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ikke for å gjøre deg paranoid siden jeg nevnte det i en annen tråd Lakus, men si fra hvis du trenger flere L4D spillere, jeg og kjæresten (pluss et par til) trenger sårt flere medspillere, bare de gidder å samarbeide. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Si ifra hvis L4D kommer til under 400,- på kjeksboksen! Da blir det instabuy! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er garantert nye eksemplarer å oppdrive blant brukt-spillene på Gamestop, er så få norske spillere til kjeksboksen at det nesten er tragiskt. Og du får også si fra, jeg og kjæresten har nesten en "train-a-newb" kampanje i L4D siden vi er leie av å spille med engelske/amerikanske randoms som utnytter de glitchene/bugsene som finnes til spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ....... men si fra hvis du trenger flere L4D spillere, jeg og kjæresten (pluss et par til) trenger sårt flere medspillere, bare de gidder å samarbeide........ Er helt klart med. Sender deg en Friend Request as we speak så får vi skytes en gang. Si ifra hvis L4D kommer til under 400,- på kjeksboksen! Da blir det instabuy! Jeg kjøpte det for 499 på Platekompaniet... bra nok? ^^, Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 499 kan virke mye for L4D da det egentlig er et Multi-Player spill, men levbarheten er stor for de som virkelig faller for spillet, og Valve har bekreftet for en god stund siden at de ikke vil prioritere PC-versjonen foran Xbox-versjonen når det kommer til oppdateringer. De har lært av Team-Fortress 2 mao. Og jeg kommer på en tur etterpå og accepter Lakus, du kan også legge til Atomsopp da vi spiller sammen så og si 99% av tiden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er en STOR fan av MP spill, og coop er alltid moro. Har faktisk hauger av gavekort til platekompaniet.. Skal til hovedstaden til helgen, får se da! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis du liker MP-spill burde L4D være et selvsagt kjøp, det er så mange zombier å skyte og ting som skjer hele tiden at latterkula sitter aldri langt unna. Digg å ha et MP-spill uten ranking for en gangs skyld slik at man kan fokusere på det som faktisk er moro. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ranking er jo blant en del ting som ødelegger Gears 2 også, så er enig med deg. Men jeg legger til dere to nuh, og så håper jeg at Laland kjøper L4D og Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Begge har accepted nå. For øyeblikket sitter Atomsopp og søstra og spiller med Ebjork og en annen dott(10h1), pluss at vi har vært litt achievement-horer i det siste, men som sagt jeg (og garantert dama også) har ikke noe i mot å spille med nye folk, selv om de er nye til spillet. Spillet er ganske genialt sånn sett, det er utrolig lett å komme inn i, men man kan alltids lære noe nytt. Og Gears var en gedigen skuffelse for min egen del også, derfor er jeg sjeleglad for å ha et spill som L4D nå, da CoD liksom har mistet litt av gløden for min del. Men igjen, Laland burde skaffe seg L4D asap, Zombieslakting på høyt nivå er aldri en ulempe. Endret 13. januar 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå