Laland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Digget demoen, og er fan av arcade sportsspill.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da bør du prøve Pure Laland. Utrolig morsomt spill som byr på mange feete triks. Eneste minuset er mangel på splitscreen. Men man kan jo ikke få alt her i verden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har Pure på pc! Prøvde demoen og ble forelsket med èn gang! Herlig kontroll og utrolig grafikk! Endret 2. januar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er det andre enn meg som har prøvd "community-spillene" på amerikansk konto? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har prøvd noen få, men har ikke giddi å sette meg inn i det. De jeg har prøvd var ganske kule da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Morsomt at jeg skrudde av boxen etter at jeg hadde spilt Lego Indiana Jones. Siden jeg ikke fant noe "save" i menyen, regnet jeg med at det autosavet. Den gang ei... Og hva er poenget med de myntene som flyter rundt? Lenke til kommentar
safags Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Amped 3 suger så brutalt i forhold til det første at pikken min gjemmer bare ved tanken på det. HVorfor ødelegge et nydelig og realistisk snowboardspill ved å gjøre det om til noe semi-SSX-semi-Amped piss. Sorry, men jeg bare hater det spillet Likte de forrige Amped spillene veldig godt, men syntes allikevel at Amped 3 var morsomt. Ikke like "hardcore" snowboard som de forrige, men den sinnsyke humoren og utfordringene veide opp for det. Imo er Amped (Amped 1) det beste snowboard spillet på markedet nå. Har også shaun white, det er oppskrytt. Men det vet vel de fleste nå. Gleder meg til Stoked Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Amped 1 var helt fantastiskt nydelig! Men over til et helt annet spill: Legendary Kjøpte det i dag litt spontant for 450kr. Nå ser jeg at både anmeldere og spillere er svært delt over meningene sine ang spillet, men får hpe jeg liker det nok til at det er verdt 400kr. Jeg kjøpte jo Spiderman 3 for 600kr, så hvor ille kan det hele bli i forhold? Kjøpte meg også endelig en ny kontroller som bringer antallet opp til tre, og et Play & Charge Kit. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Tror nok ikke jeg hadde brukt 450,- på Legendary. Bruker ikke 299,- på Fallout 3 en gang. Får si hvordan spillet var. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Aner jeg at Birger er gjerrig som ikke vil bruke 300kr på Fallout 3? Men må nesten innrømme at jeg egentlig ikke "trenger" Fallout på samme måte som jeg "trengte" Oblivion, Mass Effect og Lost Odyssey. Får se hvordan spillet behandler mine følelseorganer, eller hvordan jeg vil behandlet det. Om det ikke er noe jeg vil ha leverer jeg det inn igjen, det kom uten forsegling Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Legendary skal runnes så forst som absolutt mulig, og så skal det leveres tilbake... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fyfaen gutta, var desp etter Fallout og paya 599 for det jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må innrømme at det sto 599,- på coveret til Legendary, men jeg bare "måtte" kjøpe et spill da jeg var på butikken i sta, og det sto nærmest. Fant ikke ut at det kostet 450kr før jeg så på kvitteringa en stund etterpå. Jaja. Vurderer å dra ned å bytte det i COD:WaW eller Mirrors Edge med en eneste gang. Siden vi først snakker om priser og 599 liksom Men 599 for Fallout 3 synes jeg er tilgivelig. Det er jo tross alt et meget bra spill. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Yeah, det har vel verdt det.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal jeg bytte det inn i COD:WaW, Mirrors Edge elelr noe annet? Drar om ca 30 minutter for å bytt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ehm gjør som du vil Aldri spilt WaW, ME eller Legendary... faktisk.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjedelig du er da? Kanskje jeg skal bytte det inn mot Lips... LalalLAlalLAlalLALl Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe har ikke spilt så mye idet siste, men så fikk jeg PS3 til jul og da kjøpte jeg Fallout. Fikk Motorstorm og Guitar Hero av mamma og pappa, men ville ha et "ordentlig" spill med RPG-verden så tok Fallout. Før dette spilte jeg bare PC (WOW), men har sluttet , så har ikke fått prøvd de du ramser opp Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fyfaen gutta, var desp etter Fallout og paya 599 for det jeg Det meste jeg har betalt er 649,- for GTA IV på gamestop. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ai ai Det er dyrt as.. Går aldri over 599 Vil helst betale 3-400 maks, menneh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå