Gå til innhold

konsollkaféen, Diskusjon rundt konsollene!

MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amped 3 suger så brutalt i forhold til det første at pikken min gjemmer bare ved tanken på det. HVorfor ødelegge et nydelig og realistisk snowboardspill ved å gjøre det om til noe semi-SSX-semi-Amped piss.

Sorry, men jeg bare hater det spillet :p

Likte de forrige Amped spillene veldig godt, men syntes allikevel at Amped 3 var morsomt. Ikke like "hardcore" snowboard som de forrige, men den sinnsyke humoren og utfordringene veide opp for det.

Imo er Amped (Amped 1) det beste snowboard spillet på markedet nå. Har også shaun white, det er oppskrytt. Men det vet vel de fleste nå.

Gleder meg til Stoked

Lenke til kommentar

Amped 1 var helt fantastiskt nydelig!

Men over til et helt annet spill: Legendary

Kjøpte det i dag litt spontant for 450kr.

Nå ser jeg at både anmeldere og spillere er svært delt over meningene sine ang spillet, men får hpe jeg liker det nok til at det er verdt 400kr. Jeg kjøpte jo Spiderman 3 for 600kr, så hvor ille kan det hele bli i forhold? :wee:

Kjøpte meg også endelig en ny kontroller som bringer antallet opp til tre, og et Play & Charge Kit.

Lenke til kommentar

Aner jeg at Birger er gjerrig som ikke vil bruke 300kr på Fallout 3? :p Men må nesten innrømme at jeg egentlig ikke "trenger" Fallout på samme måte som jeg "trengte" Oblivion, Mass Effect og Lost Odyssey.

Får se hvordan spillet behandler mine følelseorganer, eller hvordan jeg vil behandlet det. Om det ikke er noe jeg vil ha leverer jeg det inn igjen, det kom uten forsegling :roll:

Lenke til kommentar

Må innrømme at det sto 599,- på coveret til Legendary, men jeg bare "måtte" kjøpe et spill da jeg var på butikken i sta, og det sto nærmest. Fant ikke ut at det kostet 450kr før jeg så på kvitteringa en stund etterpå.

Jaja. Vurderer å dra ned å bytte det i COD:WaW eller Mirrors Edge med en eneste gang.

Siden vi først snakker om priser og 599 liksom :p

Men 599 for Fallout 3 synes jeg er tilgivelig. Det er jo tross alt et meget bra spill.

Lenke til kommentar

Hehe :p har ikke spilt så mye idet siste, men så fikk jeg PS3 til jul og da kjøpte jeg Fallout. Fikk Motorstorm og Guitar Hero av mamma og pappa, men ville ha et "ordentlig" spill med RPG-verden så tok Fallout.

Før dette spilte jeg bare PC (WOW), men har sluttet , så har ikke fått prøvd de du ramser opp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...