CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det har jo tross alt mottatt stående applaus de alle fleste steder.Bortsett fra venna mine, som sier det er et dritkjedelig RPG.. Men men.. de trailerene jeg har sett får meg fristet, så jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Folk sier det er Oblivion med pistoler. Mer eller mindre. Så hvor ille kan det være? Skal si meg enig i at Oblivion ble ensformig etter en stund, men virker ikke som at Fallout 3 har de samme problemene. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fallout 3 er et fantastisk spill. Mye bedre enn Oblivion etter min mening. Mye moro man kan finne på, herlige våpen, stor valgfrihet, stilige fiender og alt annet man trenger. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Takk Det blir nok det jeg kjøper ja Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Konsoll... Jeg digget nes og snes, pluss hva det andre het, men ps2 og 3 og xbox liker jeg ikke. Har ikke prøvd noen av dem, men det er for mye styr med cder, dyre spill... Vil man spille noe, spill det på pc. Men følelsen av å ha en kontroll i hånda er veldig god. Kanskje kontroller til pc er en god ide. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er for mye styr med DVD'er? Det er vel ikke DVD'er i spill til PC? Og hvertfall ikke patcher man må innstallere selv? Og litt vedlikehold av maskina? Og litt oppdatering av maskina? Litt overklokking av maskina? Piratkopiering much? Nei, mye mas med konsoll du. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvordan i all verden er optisk media mer styr enn med de gamle kasettene med spill? Og spill er vel relativt billigere nå, også? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Spill som man trenger å sette seg ordentlig inn i og konse lit liker jeg er på PC (WoW), fordi da sitter jeg bedre til og får det mer behagelig. Når jeg spiller COD4 på PS3 så blir det noe helt annerledes, da bare sitter jeg og skyter mens jeg ser på tven. Skyte, skyte, ikke noe annet. Gjemme seg, skyte. Det trenger ikke PC og godstol til. However, du må ha god PC for å kjøre alle de nye spilla, kjøpte ny PC i 2007 og den kan ikke kjøre COD, Crysis eller Fallout 3 uten litt lagg. Derfor har vi PS3. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 shitload av kassetter og cder på gølvet lol Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Noen her som har fullført Devil May Cry 4? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg har. Hvordan det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvordan er det? Jeg har spilt ferdig første banne eller noe sånt, men la det fra meg når det kom andre spill. Lurer på om jeg skal ta det fram igjen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 En ca morokurve blir slik: |.............._____/\ |...._____/...........\........../ |__/......................\......./ |............................\..../ |.............................\../ |..............................\/ | | |______________________ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kanskje, kanskje ikke. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vil si at det er verdt å spille lenger. Det er masse fete scener og slik du går glipp av. Om du ikke har andre spill å spille igjennom, spill dette Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Blir nok en ny runde med Mass Effect nå som jeg snart er ferdig med Assassin's Creed. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Åååh, jeg misunner deg. Selv har jeg alt for mange spill som må fullføres for at jeg skal føle at jeg har fått valuta for pengene mine. Har dog startet å råne rundt i Liberty City igjen, uten mål og mening men med et sinnssykt temperament Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Får snart Amped 3, FEAR Files og Fallout 3 til pc.. da skal det faen meg nerdes! Bare synd vi er på feil side av nyåret.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Amped 3 suger så brutalt i forhold til det første at pikken min gjemmer bare ved tanken på det. HVorfor ødelegge et nydelig og realistisk snowboardspill ved å gjøre det om til noe semi-SSX-semi-Amped piss. Sorry, men jeg bare hater det spillet Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Amped 3 suger så brutalt i forhold til det første at pikken min gjemmer bare ved tanken på det. HVorfor ødelegge et nydelig og realistisk snowboardspill ved å gjøre det om til noe semi-SSX-semi-Amped piss. Sorry, men jeg bare hater det spillet Likte de forrige Amped spillene veldig godt, men syntes allikevel at Amped 3 var morsomt. Ikke like "hardcore" snowboard som de forrige, men den sinnsyke humoren og utfordringene veide opp for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå