Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Man kan få Altaïr skin? Nei da, det eneste fellestrekket de to spillene har er vel utvikler og akrobatikk. Dog PoP er mye mer "løssluppent" og eventyraktig enn Assassin's Creed, jeg ble iallefall positivt overrasket, og jeg hadde ganske høye forventninger. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kommer til å se nærmere på PoP.. Elsker sånn halvveis lineære plattformere, og jeg har ingen tidligere erfaring til PoP. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kommer til å se nærmere på PoP.. Elsker sånn halvveis lineære plattformere, og jeg har ingen tidligere erfaring til PoP. Har ikke noe og si tror jeg, de har visstnok begynt med noe helt nytt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Da var PoP og Pure bestilt. Gleder meg til å prøve å gjennoppleve magien fra PoP:SoT i PoP 2008, og se hvordan Prinsen klarer seg uten tidsreising. Og Pure ble jeg overbevist om da jeg leste anmeldelse i Gamereactor for en stund siden, men syns 500,- var alt for mye å betale for det. Så slo til asap da jeg fant det til hundrelappen. ATV er moro =) Lenke til kommentar
safags Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan jeg spørre hvor du kjøpte det ? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tilbud på play mandag som var. Men de koster ikke det nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Trives med litt Rainbow Six Vegas 2 om dagen. Digger Terrorist Hunt. Birger Lenke til kommentar
safags Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så det koster 100 spenn for king kong, tony hawk project 8 og andre diverse titler på Siba. Iallefall på Siba på Jessheim Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Home ser unektelig fett ut. NXE blir litt "tomt" i forhold. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 oh hai guis lol i'm going to buy games today lol Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Games? I have the game! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [/skul] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 is prince of persia good game? wanting left4dead as well Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Left 4 Dead har jeg ca hørt 0,001 % negativt om. PoP er moro hvis du liker sånne spill, selv har nok gått litt lei av de. .. Eller så kan du se om du blir overbevist her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Etterjulaftengaveinnkjøpet til meg selv har begynt og i første omgang har vi i, tillegg til Prince of Persia, følgene DVDer: - Terminator: The Sarah Connor Chronicles Sesong 1. - Coen Brothers 3-Pack med Fargo, Miller's Crossing og Raising Arizona. - Jurassic Park I, II & III - Back to the Future I, II & III 99,50,- for alle utenom Sarah Connor Chronicles som kostet 249,-. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Prince of Persia. Music cool. Video cool. Voice cool. Moves cool. Game' cool. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Men har det verdt penga? Prøvde COD4 (igjen, lenge sia) med en kompis. Ble skuffa. Gidder ikke kjøpe det. Blir heller Fallout nå tror jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Call of Duty 4? Skuffe? I samme setning. Det må være lenge siden jeg har sett noe slikt. Nei, men Prince er kult det. Kanskje litt mye av det samme når man tenker på at man mer eller mindre kun skal renske forskjellige områder fra en boss, men områdene forandrer seg jo for hvert brett og de blir ikke kjedelige. Kampene er også mye bedre enn i Assasins Creed. (Brukte AC som eksempel fordi det ligner litt) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vet, jeg "elsket" det før, og jeg vil fortsatt påstå at det er et av de bedre FPS'a der ute. Men nå vil jeg ha noe annet enn et spill hvor man løper fra A til B og skyter. Så tror jeg går for Fallout. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Fallout tror jeg nok er veldig bra. Eller jeg mer eller mindre vet at det er veldig bra. Det har jo tross alt mottatt stående applaus de alle fleste steder. Endret 28. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå