8-Ball Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hva ville dere mene er passelig mengde kosing mellom samboere, voksne samboere? På daglig basis, hva er for mye og hva er for lite? Jeg og min samboer har forskellig mening om dette tema og blir ikke enige. Noen som føler trang til å gi en mening om dette? Av objektiv grunn skal jeg ikke utdype hvem av oss som syns hva... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 På en skala fra en til ti, eller? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Tenkte mer på litt rundt det, ikke bare skala 1-10. Men bare sånn på basis oppførsel mellom 2 stk i langvarig forhold. Når er det for mye kos? Når er det for lite? Jeg er temmelig sikker på at det er mange her som har synspunkter på dette tema.. Endret 23. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vel, det kommer jo litt ann på om dere er alene eller er med venner og familie da. Er man med venner og sånt så bør man holde seg litt tilbake. Men er man alene må nå kosing være lov til det uttallige så lenge begge har lyst på mer. Ellers om man er ute i det offentlige så kan det fort bli for mye av og til.. Men det må jo være lov å uttryke sin kjærlighet for hverandre selv om! Men dette er jo tross alt opp til en hver person og et hvert par. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Interessant tema, sjølv om svara nok kjem til å sprika, som så ofte før i synsediskusjonar. Sambuaren min og eg er, naturleg nok, ikkje som me var då me var nyforelska. Små berøringar har byrja spele stor rolle for oss begge. Ikkje fordi det er det einaste me får, men fordi me set enorm pris på små merksamar frå kvarandre. Kyssing og klemming forekjem heile tida, men me set oss ikkje lenger ned i sofaen berre for å kysse og kose, slik det var i byrjinga. Ser for meg at dette er veldig individuelt, og varierar frå par til par. Alder, og fartstid saman spelar nok og stor rolle. Kjennes det i ditt tilfelle som eit problem at de ikkje blir enige, eller fascinerar temaet deg berre, sidan det er aktivt i heimen? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Får visse indikasjoner på at det kan bli et problem. Fartstid er lenge til tross for alder, hennholdsvis alder 24 og 27 og 6 år fartstid. Den ene parten har nok begynt mer å mer å gå over i det du sikter til her, lite gjør mye prinsippet. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er det sex det handlar om, eller kos generelt? Går i bølgedalar i vårt tilfelle, madammen er gravid, så ho er ei tikkande hormonbombe utan like. Men kommunikasjonen vår funkar som fy, etter mykje proving og feiling. Mogleg det er på denne fronten de slit litt? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er kos generelt, komunikasjon er bra. Men her blir vi ikke enige, ingen av oss vil gi etter på dette punktet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 jeg har selv vært i et lengre forhold der det var forskjell på behovfor kosing og dette ble slitsomt i lengden. som tidligere nevnt er det forskjell på kosing i det offentlige rom eller blandt kjentfolk og når en er i det private rom hjemme. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kompromiss er et nøkkelord her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 det er jo det, men på en annen side kan kompromiss føre til at den ene parten føler seg avvist og alene i forholdet og dette kan få uheldige konsekvenser for forholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå