AndersT2 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) En kollega på jobben skulle endre fil formatet på, men gjorde en feil. Han endret navnet til ".jpg", men det funket jo ikke. Men han husker ikke hva slags fil det originalt var. Har testet å bytte til .bmp og de kjente, men finner ut av det. Han nevte at det også kanskje kunne være en mappe han endret navnet på. Nå ligger den som kun en fil. Hvordan får jeg endre, eller funnet ut hva som ligger i den? Jeg legger ved filen, den er litt over 6 mb stor. Det skal være noe bilder av noen bad på jobben. EDIT: Får ikke lagt inn filen, får medlingen: "Upload failed. Please ask the administrator to check the settings and permissions" Jeg kan pakke den inn og prøve igjen. EDIT 2: laget en Rar fil, og fikk beskjeden: "Upload failed. You are not permitted to upload this type of file". Har ingen andre steder å legge den ut heller dessverre. Endret 23. oktober 2007 av AndersT2 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) vedlegget mengler? forresten, har han redigert bilde? Endret 23. oktober 2007 av Grumpy Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Han har ikke redigert bildet så vidt jeg vet. Meningen var vel at han skulle redusere størrelsen på det. Lenke til kommentar
wear Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Han har ikke redigert bildet så vidt jeg vet. Meningen var vel at han skulle redusere størrelsen på det. Legg den ut her: http://rapidshare.com/ og paste linken til oss. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Da det gjort: http://rapidshare.com/files/64675590/bilde.jpg.html Lenke til kommentar
wear Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Da det gjort: http://rapidshare.com/files/64675590/bilde.jpg.html Ser ut til at det finnes flere bilder "inni" fila. Etter endel knoting så har jeg fått frem litt av et (stort) bilde og noen veldig små bilder (160x120). Er dette veldig viktige bilder? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Egentlig ja. Så vidt jeg vet, så er det bilder av varmekabler på bad, og de må vi ha for å kunne dokumentere skikkelig. finnes det muligheter for å få dem ut? Hvordan gjør jeg det, eller kunne du sendt dem meg på mail? (ta kontakt på PM) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Fikk vite at bildene var lagret eksternt, på en slik backup sentral greie. Der har de pakket den, og vi har fått den pakket tilbake men ingen får ut bildene. Har prøvd alle fil definasjonene som står til winrar, men ingenting funker. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå