Clint Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hei. Sliter med at min E65 ikke lagrer ord i ordlisten når jeg staver ord den ikke kjenner. "Stav ord", jeg staver ordet og trykker "OK". Den husker ordet mens jeg skriver meldinga, men neste gang jeg starter en SMS, er ordet glemt. Tips? Endret 24. oktober 2007 av Clint Lenke til kommentar
Clint Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hm. Dårlig respons her, så jeg måtte finne løsningen selv :!: Eller løsning og løsning.. Ser ut som om Symbian har en begrensing i T9 ordlista, dvs at den kun kan inneholde så så mange ord. Etter at den er full, kan man ikke legge til flere. Må si at SE er bedre på dette området, der kan man redigere "egen liste" på en enkel og grei måte. Uansett, jeg endte opp med å slette mine tillagte ord i T9 lista. Dette kan gjøres ved å installere en tredjeparts filemanager. Jeg brukte denne: www.simonjudge.com/sexplorer.html (takk til utvikler!). Overfør filen til minnekortet. For å installere den på min telefon, måtte jeg tillate telefonen å installere usignert materiale. Dette gjøres ved å trykke "installeringer"---->"programbehandling"----->"valg"----->"innstillinger"---->"programvareinstalleringer"---->"alle". Etter å ha installert den, kjørte jeg filemanageren, navigerte til filen c:\predic\101F8615_F.dat. Jeg slettet denne filen. Neste gang man staver og legger til et ord, opprettes det en ny fil, og alle gamle ord er borte(ikke selve T9 lista!). Ta backup av fila først. Man kan etter sigende også redigere fila dersom man ønsker det, men da må man vel bruke en annen applikasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå