HundBergen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Jeg holder på med en oppgave og trenger så mange svar som mulig på denne markedsundersøkelsen. Alle som eier hund og bor i Bergen kan svare. https://survey.mamut.com/s?s=5564 Jeg håper dere har tid til å svare, det tar ikke lang tid! Tusen takk for hjelpen! Mvh Linda Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Svart på denne før ja siden eg fikk opp på skjermen at eg kun kan ta testen 1gang. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Merkelig undersøkelse, men jeg har da svart. Du burde spesifisere spørsmålene bedre. Du spør for eksempel hvor man går på tur med hunden. Mener du da stedsnavn eller terreng? Plutselig kommer et spørsmål om kafé når alt annet har handlet om hunden. Du bør også der spesifisere om du mener med eller uten hunden. Ja, man skjønenr det om man svarer videre, men det burde ikke være nødvendig i en god spørreundersøkelse. Lurer også litt på hva du forventer å få ut av dette. For det første er det "vanlig høflighet" å skrive/si litt om spørreundersøkelsen før man går i gang. Og for det andre så lurer jeg veldig på hva du kan bruke resultatene til. Du vil jo få en masse svar, men for å lese noe særlig ut av svarene blir det ufattelig mye jobb for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå