horns55 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 blir det i såfall å bytte til Corsair HX520W da? skal ta det til vurdering. og jeg faller litt av lasset når dere begynner å snakke om bt osv. er det snakk om cpu kjøleren? hva er i så fall galt med denne? https://prisguiden.no/product.php?productId=34919 bestillingen skjer i morgen tidlig så fint hvis dere kan hjelpe meg å finne ut av dette i løpet av kvelden? men takk for alle innlegg. gleder meg som unge til den PC-en her. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Corsair Hx520W er kjempebra, har den selv og ingen problemer. bt er en forkortelse for thermaltake big typhoon, og det er en cpu-kjøler. Forskjellen mellom bt og den du har valgt er hvor effektiv de er. altså hvor kald de klarer å holde cpu og vis jeg ikke husker helt feil så er BT best her. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 BT er mye bedre enn den gamle du har linket der, den tror jeg ikke at jeg ville puttet på en quad i det hele tatt faktisk. Men som sagt. Thermalright Ultra120 extreme er den beste luft kjøleren du får... Thermalright ultra120 extreme sjekk denne testen for eksempel: cpu kjøler test på XS Lenke til kommentar
horns55 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 da har jeg slengt på thermalright og corsair i stedet. var no snakk om en forbedring på samsung skjermen 226CW Deluxe noen som vet hva forskjellen på den og 223 er? er det noe vits å spytte i de 400kr ekstra? har bestilt de processoren og grafikkkortet nå! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hvor er det du bestiller fra forresten? Edit: du har kansje ikke bestemt deg for det enda... Endret 24. oktober 2007 av eXa Lenke til kommentar
horns55 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 tar meg en tur på digital impuls i morgen og plukker opp det de har til en ok pris etter som de har samme pris på web som butikk. kommer til å kjøpe tegnebrettet på eplehuset i oslo. men utover det har jeg ikke bestemt. har du noen anbefalinger? hvem er kjappe? så at amentio har ganske mye av det jeg skal ha. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har gode erfaringer med både netshop og amentio. Amentio sendte tilogmed en relativt stor ordre i 3 deler (ikke allt var inne) og jeg fikk det hjem på døren(uten at jeg hadde valgt det) uten noe som helst økning i fraktprisen Btw. vær obs på at det ikke er vifte på den kjøleren. men en vifte på rundt 1300rpm passer ganske bra, muligens helt ned mot 1000. Men da bør du ha ok ventilasjon av kabinettet. (på en standard Q6600) 1000rpm... da er vifta ganske stille og det er antagleig flere andre ting i kabinettet som lett overdøver den da. som harddisker og skjermkort f.eks (ja jeg er en støyfreak ) Lenke til kommentar
horns55 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 høres bra ut det. takk for hjelpa. hvilken vifte burde jeg gå for da? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er mange som er fornøyd med noctua. Lenke til kommentar
horns55 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) er det no sånt noe jeg trenger? https://prisguiden.no/product.php?productId=48328 og er det nok plass til alt i kabinettet? Endret 24. oktober 2007 av horns55 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Var de viftene jeg tenkte på. Ja, det er nok plass i kabinettet Lenke til kommentar
horns55 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 tusen takk for hjelpa. da bestiller jeg alt nå. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Noctua viftene er meget stillegående, antagelig stillere enn de fleste andre på samme turtall. Men viftedesignen (som jo gjør at di er så stille) er meget inneffektivt så fort di får litt motstand(ala en kjøleribbe)så dropper ytelsen en god del. Så di egner seg bedre som kabinettvifter. Så vil tippe at di ikke yter noe bedre enn en "normal" designet vifte på 1000ish rpm. Hvilken vifte jeg vil anbefale.. kommer litt ann på utvalget i butikken du bestemmer deg for å handle i Stor vifte test Endret 24. oktober 2007 av eXa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå