anarkisten Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Førstkommende onsdag drar jeg til New Zealand for å studere. Dette illustrerte jeg for easypc.no i en epost jeg skrev til dem forrige søndag. Overraskende nok fikk jeg svar på søndagskvelden og epostet litt frem og tilbake. Jeg gjorde det klart at skulle jeg bestille noe hos dem så måtte jeg få en avtale på at de fikk sendt avgårde bestillingen min helst neste dag (mandag). De svarte at betalingen ville bli registrert ut på ettermiddagen mandag og de ville da sende tirsdag. Halvannen uke skal jo være mer enn god nok tid til å få en pakke. Men jeg ville være helt sikker på dette siden det stod på sidene deres at en levering ville ta 3-7 dager. Jeg fikk da denne avtalen om senest levering tirsdag. Så hørte jeg ikke noe mer. Jeg skrev og ba om sendenr for å spore pakken. De svarte ikke. Jeg ble mer og mer urolig over at de ikke svarte epost. Men det var først i dag jeg virkelig fikk noia. Jeg logget meg inn via kundesenter på websiden deres. Der står varen STADIG som "plukk" som i følge deres egen definisjon betyr : Plukk: Når vi har startet behandlingen av bestillingen vil den få status "plukk". Da kan du ikke endre bestillingen uten å ta direkte kontakt med oss. Merk at en vare går til plukk selv om vi ikke har registert betalingen din enda (gjelder e-faktura). En vare har status plukk helt til den blir registert som levert. Jeg har sendte flere epost i dag uten å få et eneste svar. Jeg har betalt 7056,- kr på deres konto. Nå innser jeg at jeg høyst sannsynlig ikke kommer til å få noe kamera før avreise hvis de sender det i det hele tatt. Jeg har lest en tilsvarende skrekkhistorie her. Dum som jeg var spurte jeg easypc om dette og de sa at dessverre var det en del falske innlegg ute og gikk her. Jeg håper i det minste jeg får tilbake pengene mine hvis jeg ikke får noe kamera ! Lenke til kommentar
2roll Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Uffda, dette var kjipt. Men dessverre så er det en ting som gjelder. Oppkrav, oppkrav oppkrav. Hvorfor i all verden måtte du forhåndsbetale? Vel, lykke til. Håper det går bra. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Med tanke på at det er en seriøs webshop du har med å gjøre tror jeg nok det vil gå bra. Alikevel sløvt gjort av de å ikke sende varen|e som avtalt. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 EasyPC får stort sett bare karakteren "1" i webshopguiden til Hardware.no. Pris er ikke det eneste som teller her i livet. MLW Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Hvorfor i all verden måtte du forhåndsbetale? Fordi jeg fikk beskjed om at oppkrav kostet 200 kr ! Og hvordan skal jeg kunne vite at webshopen er notoriske kjeltringer ? EasyPC får stort sett bare karakteren "1" i webshopguiden til Hardware.no. Pris er ikke det eneste som teller her i livet. Men hvorfor i all verden har disse forbryterne i prisguiden ??? Jeg ser at en rekke seriøse forhandlere har blitt kastet ut. Hvorfor i ALLE dager er ikke easypc kastet ut for lengst ?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå