Gå til innhold

Barn kastet snøball - fikk juling av 44-åring

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Underpants, ser du på deg selv som et barn når du er 14 år? :ermm:

Mentalt kan det nok stemme hvis han finner glede i å plage gamle folk.

Jeg hadde ikke tatt fem øre for å grisebanke en fjortis som drev og køddet med meg sånn mange ganger. Ikke en 12-åring heller for den saks skyld.

En tiåring eller yngre derimot hadde jeg nok nøyd meg med å dynke. Kraftig. Og skremme skikkelig ved å låse han inne i garasjen min et par timer eller noe ;)

Lenke til kommentar

Han er ikke gammel.

Og der bekreftet du jo helt tydelig at du ikke er spesielt voksen i hodet :!:

Jeg bare ventet på at du skulle henge deg opp i 'gamle' slik et barn på 8-9 ville gjort - i og med at det faktisk ikke har noe som helst å si for om det du gjør er rett eller galt. Og jammen ble det fulltreffer, hehe. You made my day - elsker når sånne setup på diskusjonsforumer går akkurat som jeg planlegger :thumbup:

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Han er ikke gammel.

Og der bekreftet du jo helt tydelig at du ikke er spesielt voksen i hodet :!:

Jeg bare ventet på at du skulle henge deg opp i 'gamle' slik et barn på 8-9 ville gjort - i og med at det faktisk ikke har noe som helst å si for om det du gjør er rett eller galt. Og jammen ble det fulltreffer, hehe. You made my day - elsker når sånne setup på diskusjonsforumer går akkurat som jeg planlegger :thumbup:

Det har da noe å si om hvor rett eller galt det er. Tenk deg at du er en 75 år gammel mann med få gleder i livet og har vansker for å gå, også kommer det noen å ringer på døra di. Du sleper deg mot døra motivert av håpet om at noen vil sosialisere med deg. Ingen der.

Så tenker du deg at du er en 25 år gammel kar. Livet ditt er preget av slit og jobb og du får ikke nok mosjon. En dag begynner det å komme barn og ringe på døra di. Du får en utløpskilde for frustrasjonen din, mosjon av å løpe etter dem og en mer spennende hverdag.

Lenke til kommentar

Jeg vil anse meg selv som et barn til jeg kan kjøre bil. At dette blir så seint som om fire år ser jeg på som samfunnet sin skyld, og ikke min.

Burde vært 18-års aldersgrense på dette forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...