Skarstard Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vi er bare barn, det er vår unnskylding. Dere er drittsekker og vil måtte unngjelde for det så fort det er slutt på den stakkars mannens tålmodighet, det er realiteten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns det å slå barn er for grovt, syns 44-åringen burde fått strengere straff enn han fikk. Nja, han var bare uheldig i uvalget av barn han slo, han skulle heller fått tak i folk som Underpants. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Unga nå til dags har da bare godt av gjentatte spark mot hode og mageregionen. Utrolig hvor mye folkeskikk man kan lære av kraniebrudd og sprukken milt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns det å slå barn er for grovt, syns 44-åringen burde fått strengere straff enn han fikk. Nja, han var bare uheldig i uvalget av barn han slo, han skulle heller fått tak i folk som Underpants. Da blir han en fattig mann. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns det å slå barn er for grovt, syns 44-åringen burde fått strengere straff enn han fikk. Nja, han var bare uheldig i uvalget av barn han slo, han skulle heller fått tak i folk som Underpants. haha, ja. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hahahaha, gjett om jeg ser for meg Terkel i Knipe-scenen hvor Stuart banker opp de to gangsterne. Hahaha ler meg skeiv, selv om det er litt drøyt å banke barn IRL. "KORT PROSESS!" Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns det å slå barn er for grovt, syns 44-åringen burde fått strengere straff enn han fikk. Nja, han var bare uheldig i uvalget av barn han slo, han skulle heller fått tak i folk som Underpants. Da blir han en fattig mann. Tror du det blir penger av at en voksen mann banker dere? Det er store sjangse for at ingen vil gjøre noe ut av det, og selv om de gjør dere så har dere bedt om det såpass at ingen bryr seg. Blir det sak av det skal jeg personlig sørge for at sitater fra denne tråden kommer frem. Dere er 14, er ikke "aww, dakar" da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ah, skulle ønske jeg hadde folk som ringte på hos meg på kødd. Da hadde jeg hatt det morsomt. Ligge på taket og venter til de kommer, hoppe ned og sperre dem inne på trappa, også leite frem balltreet og knokejernet :wub: Syns de ungene fortjente det, jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Syns det å slå barn er for grovt, syns 44-åringen burde fått strengere straff enn han fikk. Nja, han var bare uheldig i uvalget av barn han slo, han skulle heller fått tak i folk som Underpants. Da blir han en fattig mann. Tror du det blir penger av at en voksen mann banker dere? Det er store sjangse for at ingen vil gjøre noe ut av det, og selv om de gjør dere så har dere bedt om det såpass at ingen bryr seg. Blir det sak av det skal jeg personlig sørge for at sitater fra denne tråden kommer frem. Dere er 14, er ikke "aww, dakar" da. Vent å se. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fett nok hvis han hadde banket ungdomsgjengen, men blir litt drøyt å banke opp en 10-åring fordi en snøball traff ruten hans. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kanskje han er pedo, og tenner på å slå barn... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kanskje han er pedo, og tenner på å slå barn... o_o Tviler, i grunn. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Man vet aldri... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vel, slåingen skulle jo ikke være nødvendig, da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 vær jævlig ta konsekvensene. må si jeg lo godt da noen postet linken til denne artikkelen i guild chatten i går kveld Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 underpants lol troll Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Husker når jeg var gikk på barneskolen og var en drittunge Det var tider det, ingen bekymringer i hele verden annet enn at de som jeg kødda hos fant ut hvor jeg bodde. Vi var 3 unger som fant på noe drit minst en gang om dagen, det ble mye snøballkasting og banking på vinduer Husker det var skikkelig adrenalinkick å få folk løpende etter seg. Uff, nei. Vi fortjente juling altså. Men heldigvis så var det aldri noen av de sinte som fikk tak i oss Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vel, slåingen skulle jo ikke være nødvendig, da. Hence, han kan tenne på å se barn få vondt... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hence, han kan tenne på å se barn få vondt... "Hence"? Jeg tror du bør sjekke ordboken din (om du ikke har kan du kan sikkert få låne en av moren din hvis du spør pent) før du bruker ord du tydeligvis ikke forstår betydningen av. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hence, han kan tenne på å se barn få vondt... "Hence"? Jeg tror du bør sjekke ordboken din (om du ikke har kan du kan sikkert få låne en av moren din hvis du spør pent) før du bruker ord du tydeligvis ikke forstår betydningen av. Hence betyr 'dermed' hence, han brukte det riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg