Memphis88 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Hei Er veldig usikker på om dette blir postet rett sted, men tar sjansen (til mod: kan du flytte tråden i stedet for å slette dersom den er feilpostet?) Finnes det noen måte å finne ut om det kommer tv-signal gjennom en antennekabel? Helt standard antennekabel. Rekner med at det ikke er slik at strøm=signal? Takker Endret 23. oktober 2007 av Memphis88 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei Er veldig usikker på om dette blir postet rett sted, men tar sjansen (til mod: kan du flytte tråden i stedet for å slette dersom den er feilpostet?) Finnes det noen måte å finne ut om det kommer tv-signal gjennom en antennekabel? Helt standard antennekabel. Rekner med at det ikke er slik at strøm=signal? Takker Sett den i TV'en Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Litt komplisert situasjon, men saken er at jeg ikke har tv, men vurderer å kjøpe meg en bærbar dvd-spiller med antennetilkobling dersom det er signal i kabelen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du ikke en liten tv el noe du kan låne 10 min for å sjekke da? Lenke til kommentar
artaz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Litt komplisert situasjon, men saken er at jeg ikke har tv, men vurderer å kjøpe meg en bærbar dvd-spiller med antennetilkobling dersom det er signal i kabelen. Er vansklig, er ikke så enkelt å sjekke signal styrke i fra et kabel nett. Jeg jobber med nettet til CD i Trondheim og har et måleinstrument til 70 lapper for å sjekke signal styrke og lignende. Det finnes sikkert billigere instrument, men de er helt sikkert ikke lette å komme til. Lån en reise TV av venn elns. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Litt komplisert situasjon, men saken er at jeg ikke har tv, men vurderer å kjøpe meg en bærbar dvd-spiller med antennetilkobling dersom det er signal i kabelen. Har du tuner i dvd-spilleren? Hvis ikke (mest sannsynlig) vil du ikke ha noe nytte av om det er signal i kabelen. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Har tuner i dvd-spilleren ja 70 lapper er litt mer enn jeg har råd til ja Får høre om jeg kan låne en tv en plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå