Disengage Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Heisann! Jeg har bestilt meg en HP PV 9575 bærbar datamaskin, og på den så er det en slik HDMI kontakt. Vet at denne skal kunne vise PC elementer i HD på en HD TV, men får man opp PS3 bilde på PC-skjermen hvis man kobler til den? Det hadde i såfall vært helt rått.. hehe.. Håper på raske svar fra noen som kan! =) Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det gjør du nok ikke, da den porten er en utgang. Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Det gjør du nok ikke, da den porten er en utgang. Trodde en HDMI kontakt hadde både ut og inn jeg, siden den er lik i begge ender (ledningen altså). Skjermen på den bærbare PC-en støtter 17" WXGA+ High Definition BrightView Widescreen. Legg merke til pluss tegnet. hehe. Vil jo innbille meg at den skal klare signaler INN og. Endret 23. oktober 2007 av Disengage Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ikke noe i veien for at kontakten skulle klare det. Det er værre med det som sitter bak den. Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ikke noe i veien for at kontakten skulle klare det. Det er værre med det som sitter bak den. Hva mener du med det? At PC-en ikke klarer å få noe inn selv om kontakten er der? Jaja, kanskje det, men jeg vil jo tro at det skulle gå siden jeg skal ha valget mellom og velge mellom WXGA skjerm ELLER High Definition BrightView som det står i prod.specs'a. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Det gjør du nok ikke, da den porten er en utgang. Trodde en HDMI kontakt hadde både ut og inn jeg, siden den er lik i begge ender (ledningen altså). Skjermen på den bærbare PC-en støtter 17" WXGA+ High Definition BrightView Widescreen. Legg merke til pluss tegnet. hehe. Vil jo innbille meg at den skal klare signaler INN og. En 3,5mm headset-utgang på en laptop kan ikke brukes som en mikrofon-inngang selv om porten er lik. Skjønner du hvor jeg vil. Jeg sier det ikke sikkert, men jeg har aldri vært borti porter som både kan sende og motta bilde/lyd. Tror ikke det er mulig. Endret 23. oktober 2007 av håvard87 Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Trodde en HDMI kontakt hadde både ut og inn jeg, siden den er lik i begge ender (ledningen altså). Skjermen på den bærbare PC-en støtter 17" WXGA+ High Definition BrightView Widescreen. Legg merke til pluss tegnet. hehe. Vil jo innbille meg at den skal klare signaler INN og. Så vidt jeg vet er de fleste audio- og video-kabler like i begge ender, men de kan ikke alle motta og sende informasjon ut i fram samme porten..."WXGA+" har kun med oppløsningen til skjermen og gjøre, og har ingenting å si om port I/O på selve skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå