Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "prøve seg frem" på jenta?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en rekke spørsmål, og jeg skriver anonymt her, da fler av mine venner vet hva jeg heter o.l

1. Kjæresten min er like gammel som meg. hun er 14 år. Og jeg har veldig lyst til å ha sex med henne. Hvordan skal jeg konfrontere henne med dette?

2. Jeg ønsker mer "intim kontakt" mellom hun og meg. Hvordan går jeg frem, og hva kan jeg gjøre for å komme litt i gang?

3. Hun er misfornøyd med kroppen sin, noe jeg absolutt ikke er. Og dette er vel en viktig faktor med tanke på at hun ikke er så gira på å ha samleie som meg. Hva kan jeg si og gjøre for å få henne til å føle seg vel? Prøver å gi henne så mange komplimenter som mulig, men :ermm:

Vil ikke høre noe om at jeg er for ung eller noe. Jeg vil helst ha seriøse svar på spørsmålet mitt.

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For mye komplimenter på kroppen (når hun er usikker på kroppen sin) kan virke mot sin hensikt.

Når noen sier til meg "gud du er pen" når jeg føler meg helt for jævlig, sitter i de styggeste klærne og håret lever sin egen verden og er uten sminke - da tar jeg det litt som en fornærmelse. Hvorfor sa ikke den personen det samme i går, da jeg faktisk følte meg pen? Er det fordi h*n mener jeg er for jævlig nå, men prøver å muntre meg opp? Selv om det kanskje er godt ment, men likevel.... :p

Det viktigste er at dere kan prate sammen, fortelle hverandre ting. Vil man ha et intimt forhold, er det viktig at dere kan prate sammen.

Da vil hun bli trygg på deg :)

Samleie kommer etterhvert naturlig.

Jeg skal ikke si du er ung eller noe, men bare ikke stress ;)

Lenke til kommentar
Du er for ung,

Dette er et seriøst svar på spørsmålet ditt!

vent minst 2 år til før du tar opp dette spørsmålet,

kjæresten din er 14, hun er fortsatt i utvikling!

Etter min oppfatning er eg helt enig.

14 år synes eg er waaaay too young.....

Som Red_Sun sier,hun er i utvikling,DU er i utvikling...dette er IKKE noe som haster..hold dere til kosing og nærhet dere sålenge...mange jenter setter like stor pris på det enn at dere skulle ha sex bare for å ha sex.

Lenke til kommentar
Du er for ung,

Dette er et seriøst svar på spørsmålet ditt!

vent minst 2 år til før du tar opp dette spørsmålet,

kjæresten din er 14, hun er fortsatt i utvikling!

Hun vil da fortsatt være i utvikling når hun er 16 også.

Først må du finne ut om hun er klar fo sex, så ville jeg kanskje ha prøvd med mer og mer intimkontakt.

(jeg skal ikke begynne med alderen, det vet du nok selv)

Lenke til kommentar

1. Sex under 16 er ulovlig

2. Selv om hun fortsatt er i utvikling når hun er 16 vil hun føle seg mer

selvsikker og være åpen for ting hun ikke var da hun var 14

3. I løpet av disse 2 årene går som oftest de fleste fra fjortiss til noe mer modent!

Det 3. punktet angår deg, ettersom jeg har følelsen av at du tror du er klar, når jeg

trygt kan si du ikke er det!

Endret av Red_Sun
Lenke til kommentar
1. Sex under 16 er ulovlig

*sukk* Dette stemmer overhode ikke. At vi har en seksuell lavalder i Norge på 16 år har ingenting med at det er forbudt eller at man ønsker et forbud mot at en 16-åring har sex med en 15-åring. Loven er der for å ha et effektivt middel mot at barn under 16 blir seksuelt utnyttet av f.eks en 40-åring. Hvis du leser loven er det et unntak som sier noe om cirka lik alder og utvikling, og at det er helt okey for disse å ha sex uavhengig av alder. Sex mellom jevnbyrdrende barn/unge under 16 år er derfor helt lovlig.

Lenke til kommentar

Seksuell lavalder har vi vært innom på mange andre tråder.

3. Som han ene fyren sa her oppe så bør du kanskje ikke gi hun for mange kompliementer heller. Det er ikke alltid hva du sier, men hva du gjør som får hun til å føle seg vel med seg selv.

2. Intim kontakt er det vel bare å prøve seg fram på. Gå rolig fram, men ikke for rolig. Hun gir vel selv beskjed om det er for mye for henne?

1. Jeg ville hørt litt på dem som sier at 14 er for ungt, men jeg skal ikke få deg til å la være. Mange i den alderen føler seg klar for sex når de egentlig ikke er det. Det skjønner man når man blir eldre faktisk.. Men uansett; om dere skal gå for det burde du ta en prat med jenten din om det. Kanskje det er for tidlig i forholdet?

Men til dette har jeg et spørsmål til deg. Hvorfor vil du ha sex med hun?

Lenke til kommentar
For mye komplimenter på kroppen (når hun er usikker på kroppen sin) kan virke mot sin hensikt.

Når noen sier til meg "gud du er pen" når jeg føler meg helt for jævlig, sitter i de styggeste klærne og håret lever sin egen verden og er uten sminke - da tar jeg det litt som en fornærmelse. Hvorfor sa ikke den personen det samme i går, da jeg faktisk følte meg pen? Er det fordi h*n mener jeg er for jævlig nå, men prøver å muntre meg opp? Selv om det kanskje er godt ment, men likevel.... :p

Jeezes!!

Rart man ikke helt skjønner hva som skjedde noen ganger? ^^

Lenke til kommentar

Legg dere i senga og lekesloss litt, kil (spelling?) henne, kyss henne her og der, gi henne sensuell massage, bit henne litt i øret. Men for all del om hun ikke "leker" tilbake i det hele tatt, så er det klart nonverbalt tegn på at hun ikke vil ha sex.

Om hun derimot koser, biter, kiler og herjer på tilbake så er hun nok mer villig.

Ikke gå for fort frem, ha det gøy, stryk henne litt på insiden av låret, herj litt med henne og så skal du se du ender opp med pølsa i tacoen :p

Edit: Huskm kondom da gutten min, du vil IKKE ha henne gravid på dette tidspunkt, da sliter du big time.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Jeg kan gi deg noen råd.

• Du må ikke være for klengete.
  • Du må fortsatt være kosete.
  • Vise at du bryr deg om henne.
  • Se gjerne film, helst bytt kategori på filmene.
  • Få henne til og føle seg hjemme hos deg.
  • GI HENNE TID!!

Dette er jo selfølgelig ikke en 100% fungerende metode, men uannsett selv om du er for ung så har du godt av litt livs errfaringer :)

Lykke til

MVH Johsse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...