Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 julebrus i oktober suger? Men da venter vi til i morgen da Hehe, nå skal jeg på butikken Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har et gavekort på 300,- vurderer å handle julebrus for alt. Skal jeg ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har et gavekort på 300,- vurderer å handle julebrus for alt. Skal jeg ? Ja, hvis du kjøper Hamar og Lillehammer-julebrusen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Lerum julebrus all the way Med det lille søte huse på etiketten :love: Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Har omtrent levd på Hansa Julebrus siden den kom i butikkene. Jeg gir en god og lang faen i om det heter julebrus eller ikke, det er en av de få brustypene jeg faktisk kan sitte meg ned å nyte. Drikker ikke annen brus faktisk... Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Aass julebrus er en sikker vinner Julebrus i Oktober suger max. Jepp, enig med begge dere to! Hamar og Lillehammer Bryggeri er den eneste ekte julebrusen. Alle (nesten) de andre er bare falske kopier av eventyrbrus. Men ikke fult så enig med deg..dere har jo BRUN julebrus, det funker jo bare ikke! julebrus= rød brus Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Den er ikke brun! Den er gyllen! Hamar og Lillehammer Bryggeri Julebrus er den beste! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hamar og Lillehammer Bryggeri er den eneste ekte julebrusen. Alle (nesten) de andre er bare falske kopier av eventyrbrus. Men ikke fult så enig med deg..dere har jo BRUN julebrus, det funker jo bare ikke! julebrus= rød brus Fargen på julebrusen har like mye å si som fargen på baksiden av innsiden av et yoghurtbeger fra 1940. Det er smaken som betyr noe, og det er Hamar og Lillehammer Bryggeribrusen som er den beste. Heller brun/gyllen julebrus enn rød eventyrbrus med juleetiketter . Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Shame on you! Jepp! Selv om det frister, så blir brusen mye bedre om man venter til desember! Og forresten, Ringnes eier E.C. Dahls, og rød julebrus er bare tull. Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 huf, huf, dere eier ikke sans for god julebrus (etter min mening). Og jo, fargen teller faktisk mye, for julebrus smaker jo egentlig ikke innmari godt, men det er tradisjonene som gjør julebrus verdt å drikke! Og siden tradisjonen er å ha rød julebrud, så MÅ man drikk rød julebrus. (jada, jada, jeg veit at noen har tradisjon med brun julebrus, men ikke jeg..) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Foretrekker Grans Julebrus.. En sikker vinner! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hamar og Lillehammer Bryggeri Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 skjønner ikke greia med hamar sin. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Noen av oss på vestlandet har hatt Julebrus nå i de siste 2ukene så Endret 9. november 2007 av Johsse Lenke til kommentar
DHM Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Arendals Julebrus eier alt og alle <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå