Ava|on ¶:) Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg tenkete jeg skulle kjøpe vannkjøling, og trenger hjelp som alle andre :wink: Hvordan skal du putte inn vannet uten at det blir minst bobler og sånt ? Skal man bare fylle tanken nesten full og la det være en liten boble der, sånn at det går i rundgang? Takk for hjelpen..! Jeg vet alle redet ting jeg trenger og sånt men det er ca. bare det jeg er usikker på. Jeg fant ikke dette "noen" steder i forumet så ikke slå ... Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Du kunne prøvd "Overklokking -> Vannkjøling", men det kan være litt vanskelig å finne, spesiellt hvis du ikke tenker på overklokking. (som er noe helt annet enn vannkjøling) Lenke til kommentar
Ava|on ¶:) Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Vel tenker jeg skal klokke litt, men jeg lurer på om det er bra med hardiskkjølere altså sånn med vannkjøling. Fordi jeg skal ha 2*200gb disker eller 2*180..... Jeg antar de utgir masse varme. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Dette passer bedre i vannkjølingsforumet. Der vil du også finne informasjonen du søker. Lenke til kommentar
Ava|on ¶:) Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Undskyl jeg bomma litt der ja :oops: Takk for hjelpen skal sjekke :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå