cowai Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei Lurer på om det ligger feeds til begin.no, det hadde vært ønskelig. Ellers lurer jeg på på om det er det mulig å unngå kvinneguiden.no når man besøker begin.no. Jeg tipper at flere er irriterte over at overklokkingsguider og "velvære"-artikler blir blandet. Mvh, cowai Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Må ydmykt innrømme at jeg fakisk har lært en ting eller to av Kvinneguiden. Heller ufrivllig, men er ikke sjeldent jeg fyrer opp et par agurker på øynene og tar meg et velværebad (y) Lenke til kommentar
cowai Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Må ydmykt innrømme at jeg fakisk har lært en ting eller to av Kvinneguiden. Heller ufrivllig, men er ikke sjeldent jeg fyrer opp et par agurker på øynene og tar meg et velværebad (y) WORD! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er enig med Cowai her. Ville vært veldig greit å slippe Kvinneguiden på "startsiden for datainteresserte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg