PgUp Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Går for øyeblikket på vgs, og lurer veldig på hva jeg har lyst til å bli. Noen som har en ide om hva som kan være greit å studere etter videregående? Har ikke veldig lyst på en veldig lang utdannelse. Lenke til kommentar
stephen89 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) da har du allerede valgt feil viss du ikke vil ha en lang utdannelse. skift å gå mekanisk eller elektro kort utdannelse Endret 23. oktober 2007 av stephen89 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Om du ikke ønsker lengre utdannelse enn videregående vil jeg også anbefale deg å bytte til yrkesfag istedet for allmenne fag. Allmenne er jo mer eller mindre tilrettelagt for at man skal ta høyere utdanning på høyskole/universitet når man er ferdig, mens yrkesfag gir deg kompetanse for et type yrke, f.eks elektriker. Endret 23. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Hm, tror jeg burde gjort det litt klarere;) Med lang utdannelse mente jeg over 5+ år etter videregående. Er motivert på å utdanne meg, og yrkesfagelig hadde nok ikke passet her. Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hm, tror jeg burde gjort det litt klarere;)Med lang utdannelse mente jeg over 5+ år etter videregående. Er motivert på å utdanne meg, og yrkesfagelig hadde nok ikke passet her. Gå inn på www.studievalg.no Der kan du søke på utdannelser. Den beste utdanningssiden i norge, som den eneste som har samlet alle studiene på en side. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Vel, jeg vet jo ikke hva du har lyst til å utdanne deg til, men det finnes massevis av forskjellige linjer på høyskoler; markedsføring, økonomi, data, media, spillprogrammering / design, +++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå