Simkin Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) slik jeg har det nå: 1 stk 37" LCD TV som selve desktop'et er på, og en 21" crt ved siden av. på 21 tommeren vises ikke desktop, kun samme bakgrunnsbilde som på "hovedskjermen". det fine er att jeg kan dra musepekeren mellom de to skjermene, så når pekeren forsvinner fra hovedskjermen, dukker den opp på 21 tommeren. synes det er fint slik, da jeg kan ha programmer og diverse oppe på den minste skjermen. vet ikke om dette betegnes som dual screen, eller om dual screen er to skjermer som viser akkurat det samme? altså desktop programmer er likt på to skjermer? dette har jeg på et ATI X1900XT 512MB. vil dette gå i CF og/eller SLI?, og som vet? fungerer dette også i single kort fra nVidia? er usikker på om jeg går for SLI eller CF takker meget for svar! Endret 23. oktober 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 slik jeg har det nå: 1 stk 37" LCD TV som selve desktop'et er på, og en 21" crt ved siden av. på 21 tommeren vises ikke desktop, kun samme bakgrunnsbilde som på "hovedskjermen". det fine er att jeg kan dra musepekeren mellom de to skjermene, så når pekeren forsvinner fra hovedskjermen, dukker den opp på 21 tommeren. synes det er fint slik, da jeg kan ha programmer og diverse oppe på den minste skjermen. vet ikke om dette betegnes som dual screen, eller om dual screen er to skjermer som viser akkurat det samme? altså desktop programmer er likt på to skjermer? dette har jeg på et ATI X1900XT 512MB. vil dette gå i CF og/eller SLI?, og som vet? fungerer dette også i single kort fra nVidia? er usikker på om jeg går for SLI eller CF takker meget for svar! Kan ihvertfall fortelle litt om nVidia. Har ikke erfaring med dette hos AMD(ATI). I SLI-modus kan du ikke bruke flere skjermer, men det er ikke noe problem å bruke flere skjermer uten SLI. Du kan fint ha flere kort innstallert og satt i SLI, men du må skru SLI av for å kunne bruke flere skjermer. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 ok. å SLI skrues lett av uten restart? slik att det lett kan aktiveres/deaktiveres? vil også høre med dere som har Crossfire og 2 skjermer! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ok. å SLI skrues lett av uten restart? slik att det lett kan aktiveres/deaktiveres? vil også høre med dere som har Crossfire og 2 skjermer! Ja, SLI deaktiveres og aktiveres i løpet av sekunder gjennom et par museklikk i nTune eller nVidia kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå