guezz Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hva er det beste til å ta backup med? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Til å rippe DVD anbefaler jeg DVD Decrypter. Har brukt det selv i over ett år, har fortsatt ikke hatt problemer med en eneste film. 8) Lenke til kommentar
gustav Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Har hørt at dvdXCopy skal være bra, men det koster noen kroner... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Du kan jo sjekke ut dvd2one også, hvis du ikke på død og liv må ha med ekstra materiale Lenke til kommentar
Azton Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Gordian Knot .. Ganske bra .. sånn alt i en pakke Finner noen bra toturials på www.doom9.org - Azton Lenke til kommentar
guezz Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Takk for responsen! Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Til å rippe DVD anbefaler jeg DVD Decrypter.Har brukt det selv i over ett år, har fortsatt ikke hatt problemer med en eneste film. 8) Hei jeg prøvde å bruke DVD Decrypter. Puttet en DVD film i spilleren og skulle gjøre den om til DIVX. Men alt jeg fikk var masse rare filer. Prøvde å spille av filene men fikk det heller ikke til. Fikk lyd og film i to seperate filer. Kunne du detaljert fortelle meg hvordan man bruker dette programmet? Eller finnes det en tuturial online et eller annet sted? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hva skal du ta backup til. Divx eller SVCD? Til SVCD er dvd2svcd mener jeg det heter. Divx er Gordian Knot bra. Les på sidene www.doom9.net eller .org og www.dvdrhelp.com (tidligere www.vcdhelp.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå