ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg finner ikke igjen knappen som gjør at jeg kan lage en avstemming, har egentlig ingen aning. Jeg har prøvd å lete over alt, trykte på Hjelp knappen og der sto det heller ikke noe. Så kan ikke en av dere moderatorer svare på spørsmålet i stedet for å stenge tråden? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er bare moderatorer som kan lage avsteming Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er bare moderatorer som kan lage avsteming Hvordan ber jeg dem om å lage det for meg? Den knappe er borte nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Send en PM Til hvem. Jeg vet ikke navnet på noen av moderatorene. Husker det var en rapport eller rapporter knapp før. Egentlig så er det nye systemet og layouten ganske ræva og forvirrende Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Uhm, hva med p bruke rapporter knappen? Jeg har den fremdles. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Den enklaste måten å få ein avstemning på, er å lage tråden der du skal ha den for so å rapportere tråden (ved å trykke ) -- som 2mmy91 sa -- og be om at ein vert laga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg