Kennet_H Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har hørt både 7 og 14 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gleder meg i alle fall til Søndag... Vet ikke hvor mye spilling det blir på R&C men.. Siden det egentlig er Guitar Hero 3 som står i første prioritet her.. men, dette ser utvilsomt ut som ett genialt spill som skal skaffes så fort som mulig.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Spillmagasinet gir 5/6 + Veldig pent, knallbra humor, varierte og underholdende omgivelser, akkurat passe vanskelig. - Litt for kort, bossene er litt ensformige, veldig likt de gamle (i formen). Passe vanskelig? En annen måte å si det på... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Lastet ned og prøvde demoen og YES det er konge så om anmelderne slakter dette gir jeg egentlig ganske blaffen i. Spør du med så er dette de første skikkelige AAA spillet til Ps3. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Lastet ned og prøvde demoen og YES det er konge så om anmelderne slakter dette gir jeg egentlig ganske blaffen i. Spør du med så er dette de første skikkelige AAA spillet til Ps3. Ja dette har du helt riktig er nok det beste spillet til PS3 pr.idag Gleder meg til jeg får Ratchet And Clank Det er ikke så lenge til Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ikke prøvd demoen før nå? Minner fremdeles på om at jeg har en guide i signaturen min (hvis bare moderatorene gjorde den sticky). Men det virker litt til at Aaron, kisen som anmelde RCF på gamespot, var mer av den typen som likte sportspill med enklere gameplay-mekanikk, uten å ha for mye å styre med. For meg virker det som en grei mengde minipill man må gjennom, men denne karen virker neste overvelmet av det hele. To avsnitt bare for minispillene...Og hvorfor sette en FIFA-type som dette på et plattformspill? 7.5 er jo bra, men godt under gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ikke prøvd demoen før nå? Minner fremdeles på om at jeg har en guide i signaturen min (hvis bare moderatorene gjorde den sticky). Men det virker litt til at Aaron, kisen som anmelde RCF på gamespot, var mer av den typen som likte sportspill med enklere gameplay-mekanikk, uten å ha for mye å styre med. For meg virker det som en grei mengde minipill man må gjennom, men denne karen virker neste overvelmet av det hele. To avsnitt bare for minispillene...Og hvorfor sette en FIFA-type som dette på et plattformspill? 7.5 er jo bra, men godt under gjennomsnittet. Men se snittet overall på gamerankings har vel 91.1% etter 22 annmeldelser da Så da kan Gamespot dra seg i løken Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hadde håpet at dette spillet skulle dumpe ned i postkassen i dag Ja ja, får spille demoen igjen. Dette var gøy Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) hahaha så bra "Insufficient bolts" tok ann ja Endret 27. oktober 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Insufficient Bolts, jeg tok den ikke jeg. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Rett oversatt - "for få bolter". Og hvor kan Ratchet få tak i bolter raskt? *trommevirvel* Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Åja ja Nå tok jeg den, men går det an å forhåndsbestille det nå? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Må nok ha fått med deg diskusjonene om Rainbow Afrolizer'en for å skjønne denne...Bare så teit jeg ikke kan ha "Smooth Idiot" som tagline på PSN... Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er det faktisk en riel sjanse for at det ligger i postkassen i morra Ikke forgje gang jeg bestilte men gangen før der ble spillet sendt onsdag(som nå) og da fikk jeg det på mandag Lenke til kommentar
stjernen1991 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 forresten, hvor kan jeg forhåndsbestille rumble, vet det er off topic. men kommer jo til japan neste måned! Bestilte akkurat en Dualshock 3 kontroller type svart på ebay! Her er butikken, Link Hvor mye måtte du betale i frakt? Når jeg skal kalkulere frakt kommer frakten opp til 40 dollar. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) gleder meg til R&C Endret 28. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok, et kjapt spørsmål (og håper jeg får kjapt svar - har allerede bestilt): Er det multiplayer på R&C? Er denne i så fall sonelåst? Har bestilt spillet fra VGP, men avbestiller dersom det betyr at jeg ikke kan spille MP med nordmenn. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er dessverre ikke multiplayer Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ser mange snakke om VGP, skriver de ned prisen slik at man slipper toll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå