Akrabra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 tusen takk:) elsker avataren din btw:) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) forresten, hvor kan jeg forhåndsbestille rumble, vet det er off topic. men kommer jo til japan neste måned! Bestilte akkurat en Dualshock 3 kontroller type svart på ebay! Her er butikken, Link Ba du de om og merke den billig eller vet du om de gjør det av seg selv? Endret 25. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har sendt mail til selgeren der jeg spør om han kan gjøre dette. Så får vi se Akrabra: Har stjålet den fra ett eller annet forum Den er digg! Endret 25. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 heldige dere er har forlengst bestilt dette og betalt hos AS, liker å ha spillene i PAL jeg Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har sendt mail til selgeren der jeg spør om han kan gjøre dette. Så får vi se Akrabra: Har stjålet den fra ett eller annet forum Den er digg! snake for alltid.. har blitt så opphengt i metal gear solid at jeg klarer ikke å gå uten, hører stadig vekk team sangen.. ! snake eater imorra!! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Bra anmeldelse! Skal definitivt ha dette! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har sendt mail til selgeren der jeg spør om han kan gjøre dette. Så får vi se Akrabra: Har stjålet den fra ett eller annet forum Den er digg! snake for alltid.. har blitt så opphengt i metal gear solid at jeg klarer ikke å gå uten, hører stadig vekk team sangen.. ! snake eater imorra!! Jeg skal sannsynligvis høre den themesangen live med kringkastningsorkesteret i morgen. Mihihihi. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spilte igjennom demoen nå - dødsfett! ...men de snakket norsk...! Håper man får velge engelsk i fullversjonen..! Glad jeg har bestilt fra Canada - da er det neppe noe problem :-) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vil du ha engelsk tale er det bare å skifte språk i XMBen. Altså, sette menyspråket til engelsk. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Sannsynligvis første norske anmeldelse: ITavisen har anmeldt R&C og ga spillet 5/6. Endret 26. oktober 2007 av LioKaiser Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sannsynligvis første norske anmeldelse: ITavisen har anmeldt R&C og ga spillet 5/6. Ganske lettIkke alle våpnene er like nyttige Jeg gir meg over.. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tja, er vel det samme som de andre anmelderne har nevnt, dette med vanskelighetsgraden og slikt. Blir spennende å se hva VG og Dagbladet gir. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tja, er vel det samme som de andre anmelderne har nevnt, dette med vanskelighetsgraden og slikt. Blir spennende å se hva VG og Dagbladet gir. Ser for meg "spillet har lite nytt og er altfor lett dårlig historie og dårlig humor og ikke minst att grafikken er ikke nivå som Crysis og GeoW har" terningkast 3 fra begge sidene Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå synes jeg du er litt vel skeptisk. ( Njaaaaaaaa.............skeptisk? ) Personlig tror jeg på karakterene 4 og/eller 5. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Teknisk sett tror jeg nok grafikken er on par med GeOW, men det er en helt annen stil. Håper insomniac kan dele sine erfaringer med andre utviklere for de ser ut til å utnytte ps3 bra. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Testa demoen i dag. KONGE!! Kjempegøy, flott grafikk, lyd og animasjon. Toystory meets Robots meets vel... Ratchet and Clank. :wubbelubb: Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Teknisk sett tror jeg nok grafikken er on par med GeOW, men det er en helt annen stil. Håper insomniac kan dele sine erfaringer med andre utviklere for de ser ut til å utnytte ps3 bra. vel de samarbeider tett med naughty dog riktignok, men naughty dog har allerede draget på maskinen, noe de viser med uncharted=) tror at hvis exclusive utviklerne til sony kan vise hva de får utnytta, vil andre og se positivt på det.. damn håper ratchet and clank dropper i post kassa snart Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Når er releasen i Norge? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Når er releasen i Norge? 7. November hvisket en liten fugl i øret mitt. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Haha, november blir ikke en billig måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå