henky Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 på tide å få tak i alle oppgraderinger og alle holoplans nå Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) I gang med å få tak i Skill Points her, se om det er noe morsomt jeg kan unlocke, runda Challenge Mode tidligere i dag. Spoilerteksten inneholder navn på karakterer du støter på. Digger Zephyr og Cronk (Xbox 360 og PS3), mye bra replikker fra de to. I tillegg har man jo Mr. Zurkon, humrer litt for meg sjøl av mye av det han sier. Endret 3. november 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Når kommer det til Norge? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 14. november tror jeg. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 07-Nov-2007 I følge tothegame.com Eg får det i alle fall denne veka ^^ Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er den 14 det kommer i følge Absolutt spill, Gamezone, og Gamers lanseringsguide Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Offisielle norske playstation-siden gir intet svar. Novermber 2007 er allt de sier... Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Knallartig humor i R&C! Har fått spilt en vel 4 timer tilsammen, og synes det er like moro ennå Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja, kjempemorsom humor. Runna spillet i sta og fikk nesten latterkrampe mot slutten. Helt sykt morsomt Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Eneste jeg misliker er at når jeg gjør en bitteliten feil, så må jeg spille sinnsykt mye omigjen for å komme på samme plassen. Det ødelegger litt, synes jeg. Hjelper ikke å lagre heller, siden jeg ikke kommer på det stedet jeg lagret spillet.... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Eneste jeg misliker er at når jeg gjør en bitteliten feil, så må jeg spille sinnsykt mye omigjen for å komme på samme plassen. Det ødelegger litt, synes jeg. Hjelper ikke å lagre heller, siden jeg ikke kommer på det stedet jeg lagret spillet.... Synes dette spillet er ganske greit på det. Aldri noen virkelig lange deler man må spille omigjen. Riktignok litt, men ikke i nærheten av det som var i Jak og Daxter serien. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Eneste jeg misliker er at når jeg gjør en bitteliten feil, så må jeg spille sinnsykt mye omigjen for å komme på samme plassen. Det ødelegger litt, synes jeg. Hjelper ikke å lagre heller, siden jeg ikke kommer på det stedet jeg lagret spillet.... Synes dette spillet er ganske greit på det. Aldri noen virkelig lange deler man må spille omigjen. Riktignok litt, men ikke i nærheten av det som var i Jak og Daxter serien. Synes enkelte av sekvensene hvor man spiller Clank er irriterende. Er såpass lette at jeg ikke konsentrerer meg skikkelig, men fort gjort å trykke litt feil så man ramler ned. Da er det virkelig kjedelig å spille det samme om igjen Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva synes folk om vansklighets graden? Jeg har spilt igjennom hele og startet på challange mode, men jeg synes faktisk spillet var litt utfordrene i vanlig modus Trodde det skulle være lettere etter hva jeg har lest av anmeldelser osv. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva synes folk om vansklighets graden? Jeg har spilt igjennom hele og startet på challange mode, men jeg synes faktisk spillet var litt utfordrene i vanlig modus Trodde det skulle være lettere etter hva jeg har lest av anmeldelser osv. Jeg døde innimellom, men var ikke så mange steder der jeg døde mange ganger på rad. Unntaket var mot slutten av spillet, i tillegg til i flysekvensene før jeg hadde lært meg å bruke styringen skikkelig. Spillet var dessverre ikke vanskeligere å spille igjennom på Challenge-mode, men det var litt morro å se hvor høyt man kan holde multiplieren. Informasjon om hva som skjer når man får alle holo-plans i spoiler: Ikke bruk RYNO IV / RYNO 4-Ever så mye om du vil ha litt utfordring i Challenge-mode, den er ikke balansert i forhold til fiendene på noen måte. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Eneste jeg misliker er at når jeg gjør en bitteliten feil, så må jeg spille sinnsykt mye omigjen for å komme på samme plassen. Det ødelegger litt, synes jeg. Hjelper ikke å lagre heller, siden jeg ikke kommer på det stedet jeg lagret spillet.... Synes dette spillet er ganske greit på det. Aldri noen virkelig lange deler man må spille omigjen. Riktignok litt, men ikke i nærheten av det som var i Jak og Daxter serien. Synes enkelte av sekvensene hvor man spiller Clank er irriterende. Er såpass lette at jeg ikke konsentrerer meg skikkelig, men fort gjort å trykke litt feil så man ramler ned. Da er det virkelig kjedelig å spille det samme om igjen Clank er ikke det beste i spillet nei, det skal han ha. Det er alltid gøy og finne tilbake til Ratchet etter å ha spilt Clank en stund. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=183059 VG's anmeldelse. Sa jeg ikke det kom til å bli fem? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 14. november...suck, over en uke til... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 å der var jeg ferdig med spillet=) tok meg litt tid, men har jobba med særemnet=) var utrolig bra, en av de beste ps3 opplevelsene sålangt:) men ja, deler der du styrer clank er litt kjipe, sånn som i 1ern Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 å der var jeg ferdig med spillet=) tok meg litt tid, men har jobba med særemnet=) var utrolig bra, en av de beste ps3 opplevelsene sålangt:) men ja, deler der du styrer clank er litt kjipe, sånn som i 1ern Det er vel bare typisk R&C:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå