J@9 Skrevet 23. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Bare lurer på hvilke andre SE mobiler som kjører samme operativsystem som SE W580i? Har sett litt på Zedge og Ownskin etter temaer, og ingen av dem har til SE W580i, så da må jeg finne ut hvilke andre som er såsi lik den. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Ingen som veit noe? På Amobil, i testen dems så står den kun: "SE sitt eget operativsystem" Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Regner med du kan bruke de fleste tema som er til SE telefoner. (Ikke smart-telefonene til SE) Så lenge de har samme oppløsning på skjermen som den telefonen du har. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Joda, men noen som vet om noen andre mobiler som har samme oppløsning som den jeg skal ha til? Er ikke min, er dama sin Har ikke fått den enda, men den er på vei Sammen med en 6110 Navigator til meg selv Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Oppløsningen på skjermen til SE W580i er 240 x 320 punkter. Andre SE mobiler som har dette er f.eks K800i og K810i. De to modellene er vell ganske lett og finne temaer til. Endret 24. oktober 2007 av +Newborn+ Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Takker for tipset Får be hu om å prøve temaer til dem 2, når hu får mobilen. Regner med at den er her i morgen eller fredag. Ble sendt ifra Elkjøp idag så! Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Det skulle gå fint ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå