MagnusW Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er det noen som vet hva det koster i mnd på Elixia? Og må man binde seg i 12 mnd? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Aner ikke, men du kan jo ta en titt på http://www.elixia.no. Regner med at du står noe om saken der. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nei, det gjør det ikke. Derfor jeg spør her. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 439,- måneden hvis du tar kontrakten over 12månedere, hvis det ikke var 24, husker ikke. Kan du ikke bare stikke innom din loka Elixia treningssenter? Birger Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nå koster det ihvertfall 360 kroner å melde seg inn. Da kommer det et administrasjonsgebyr på 199 kroner i tillegg. En kamerat kunne fortelle meg at han betaler 450 kroner hver måned på ELIXIA Lillehammer, mens fetteren min betaler 300 kroner hver måned på ELIXIA Drammen, eller noe. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Jepp, stikker innom Elixia Sandvika Panorama i morgen tenker jeg. Tror også prisene varierer litt fra studio til stuido. Snakket med en kammerat i dag, og han sa han betaler 449,- mnd på Sandvika Panorama. Endret 24. oktober 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gidder man betale så mye for at det skal være roser i garderoben? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror dette egentlig varierer litt på hvor mange måneder du velger å sette deg på for. Men er litt usikker når det gjelder prisen på Elixia. Jeg betalte 439,- med 24 måneders bindingstid hos Elixa Lillehammer. Birger Lenke til kommentar
linekaro Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Husk å spørre om de har noen rabatter som gjelder deg! Det er ikke mye avslag du evt. får, men alle monner drar! F.eks har mange bedrifter avtaler, og i Asker gjelder rabatten for kommune-ansatte alle i den kommunalt ansattes husstand. De har også en liten studentrabatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå