Shinsui Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Broren min har en HTC Touch, uten skyvedesign, men han får ikke sendt eller mottatt MMS, og får heller ikke brukt WAP/internett. Hvordan kan jeg fikse det? Mvh Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gå inn på operatøren sin side, f.eks www.telenor.no eller www.netcom.no osv å bestille instillinger til oppsett. Bruker ofte å ligge under kundeservice eller lignende. Let litt der så finner dere det nok. Kan også bruke søkefunksjonen på siden til operatøren. Eller ringe dem Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Broren min har en HTC Touch, uten skyvedesign, men han får ikke sendt eller mottatt MMS, og får heller ikke brukt WAP/internett. Hvordan kan jeg fikse det? Mvh eller du kan laste ned operatør konfiguratoren til dangaard fra denne siden: http://www.smartmobil.no/index.php?option=...0&Itemid=20 koster 5 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå