g0b Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Xbox's Project Gotham racing er etter min mening et av de bedre spillene på markedet.. Er det andre bilspill til xbox som er like underholdende? noen som vet hva man kan forvente seg av Racing Evoluzione og om det kommer den 7.februar som det står spillxperten? Er Rallisport Challenge det beste bilspillet på xbox nå? takk.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Liker godt Colin3 jeg ;-) Ellers kommer jo burnout2 på xbox da :-) Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Xbox's Project Gotham racing er etter min mening et av de bedre spillene på markedet.. Er det andre bilspill til xbox som er like underholdende? noen som vet hva man kan forvente seg av Racing Evoluzione og om det kommer den 7.februar som det står spillxperten?Er Rallisport Challenge det beste bilspillet på xbox nå? takk.. Du får jo litt inntrykk av Racing Evoluzione her: http://www.gamer.no/artikler/jan2003/racin...gevofilmer.html Lenke til kommentar
Toa Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Rallisport Challenge er dritfett Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Rallisport Challenge er dritfett Absolutt!! Kongespill! Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg foretrekker Rallisport Challenge. synes kjørefølelsen er heeelt suveren. Akkurat passe (u)realistisk, så det er artig å kjøre, men ikke helt usannsynlig heller. Lett å ligge breit i svingene, artig å "leke" med bilene... Fartsfølelsen kommer når du får skikkelig dreisen på kjøringa... I Project gotham, så synes jeg kjørefølelsen ødelegger mye. bilene har sykt veigrep fremover, men sidelengs sklir det.. Jeg trodde at hvis man mista veigrepet i en 911GT2, og fortsatte og holde gassen i bånn, så ville den fortsette å spinne, men neida.. Man kveler motoren og mister fart. Så når den får veigrep igjen, så begyner den å akselerere igjen Lenke til kommentar
einaren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 prøvde rallisportdemoen på pc men holdt på å bli gal av at det ikke er mulig å kjøre mer enn to meter utav veien. er det noen tilsvarende spill som lar deg kjøre "ganske" langt utav selve veien" (jeg mener xbox-spill altså..) -einaren rema kutter priser, jeg kutter svinger! Lenke til kommentar
Bobby` Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Likte rallisport frem til siste peugoten kom(406 eller hva det var). Når den serien kom synes jeg ikke det ble noe morsomme kontroller lenger, var ikke sånn som jeg forestiller meg rally. Men det er nå min mening da. Kjøpte foresten Project Gotham racing igår, fant det for 300 kr på elkjøå det virker nå lovende, mer morro enn Rallisport C. Ellers er Sega GT 2002 morro, bare synd det er så kort. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 kjøp racing evoluzione!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Project Gotham er nok det tøffeste bilspillet til xbox....colin 3 er egentlig ikke så langt bak heller.... På gotham er kjøreopplevelsen helt sinnsyk...veldig bra..... På colin 3 er kjøreopplevelsen litt dårlig syns nå jeg, hvis du kjører i 120 med focusen føler det ut som du kjører i 60 bare... På rallisport er kjøreopplevelsen veldig bra laget egentlig.....men litt rar styring er det ------------------------------------------------------------------------------------- men de som gleder seg til burnout2 synes jeg synd på....... BURNOUT2 er egentlig ikke et bra bilspill....litt artig er det men ikke noe mye det altså.........Det er liksom ikke realistisk nok synes jeg...... ------------------------------------------------------------------------------------- Men hvis jeg elsket å knuse biler så de ble helt knust da ville jeg ha kjøpt colin3......GÅr faktisk an å burne dekkene av....HEFTIG 8) Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Rallisport Challenge er dritfett! Fikk det igår, drittøft spill!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå