Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har akkurat begynt med Warhawk, og har vel spilt 3-4 runder nå, da jeg har fått 4-5 medaljer/bagder whoknowswhat. Også nå står det at jeg er Commander Har alle mulige skins til karakteren og flyet mitt, utrolig gøy Men må nok lage ny, får bare kommet inn på servere med andre Commanders eller høyere. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bug? You got SKILLZ man! Hehe... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 HAHAHAH! Det skjedde IGJEN! På den nye accounten er jeg Air Marshall med NITTEN poeng! :!: Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 KoffeinKanin pwns, sånn er det bare Lenke til kommentar
fluff Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Velkommen til Warhawk. Var nettopp dette som fikk meg til å slutte å spille det. Rart at det ikke blir fikset. Forresten, hvorfor ble forrige posten min i denne tråden slettet? Jeg brøt da ingen regler, såvidt jeg vet? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dette skal, så vidt jeg har skjønt, fikses på den 30. da patch 1.1 kommer. Alle skal da få rette rank, etter poeng osv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 KoffeinKanin pwns, sånn er det bare Eg veit, eg veit :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Velkommen til Warhawk. Var nettopp dette som fikk meg til å slutte å spille det.Du sluttet å spille spillet pga en simpel tittel? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er ikke noe gøy å spille i lengden når du ikke har noe mål, du har ingenting som viser at du blir bedre. Nå kommer warhawk frem bare når jeg har kompiser på besøk. Altså de bugga statsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå