bigx Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skjer noe mystisk her:O eg har registrert PS3en som US konto.. og der lasta eg ned Fifa 08 demoen.. neste dag så lasta eg ned NHL demoen og et krigs spill.. men da ble skjermen svart/hvit?? hvorfor skjer dette?? folk har sagt noe om pga det er US spill liksom, men da fifa 08 demoen funka fint med farger så bør jo NHL og krigsspillet funke.?? og eg har allerede bestilt Guitar Hero III til PS3en min fra utlandet:S kommer det spillet til å være svart/hvit?? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Helt sikker du lastet ned FIFA fra US og ikke UK konto? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Åssen TV har du? Har du HD/LCD tv? Hvis du har vanlig gammel tv, så må du ha RGB(?) kable til PS3 og tv, ikke komponent(? wtf husker ikke navna) Lenke til kommentar
bigx Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Åssen TV har du? Har du HD/LCD tv? Hvis du har vanlig gammel tv, så må du ha RGB(?) kable til PS3 og tv, ikke komponent(? wtf husker ikke navna) okei. eg har et vanlig 3-5 års gammelt tv. ikke HD eller noe.. eg har bare vanlig Scart kabel fra ps3 til tven.. må eg kjøpe en annen kabel?? Helt sikker du lastet ned FIFA fra US og ikke UK konto? ja er 100% sikker Lenke til kommentar
scoom Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Prøvd å lirke litt på kabelen, eller kanskje du har vore uheldig å kome borti nokre av instillingane?? sjekk om dei står på komponent-scart eller noko i den duren.. meine det var det instillingane heiter.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Med en vanlig tv og uten RGB kabel, skal det bare bli svart / kvitt på spill lastet ned fra US store . og GH3 blir i s/h Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 tven støtter ikke ntsc der ligger problemet, men hvis du har flere scart innganger på tven kan det godt være en av dem støtter ntsc og da vil du få farge=) hvis ikke er det ikke så mye annet du kan gjøre enn og få nytt tv. Lenke til kommentar
bigx Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 tven støtter ikke ntsc der ligger problemet, men hvis du har flere scart innganger på tven kan det godt være en av dem støtter ntsc og da vil du få farge=) hvis ikke er det ikke så mye annet du kan gjøre enn og få nytt tv. Okei er bare en scart greie bak på tven. så kan eg plugge i hver enkelte framfor tven.. så eg må altså kjøpe nytt tv?:S Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hmm jeg lastet ned en demo på US men den ble ikke svart hvit, har ganske gammle tv selv. Men husker på PS2 så fikk man kjøpt en RGB kable til noen få kroner så ville man få farge på NTSC spill, vet ikke om dette finnes til PS3 Lenke til kommentar
bigx Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Hmm jeg lastet ned en demo på US men den ble ikke svart hvit, har ganske gammle tv selv. Men husker på PS2 så fikk man kjøpt en RGB kable til noen få kroner så ville man få farge på NTSC spill, vet ikke om dette finnes til PS3 okei. men du har bare en vanlig kabel fra ps3 til tven? vanlig scart som følgte med? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Veit tven min ikkje er heilt av det nye slaget, men inne på menyane, så kan eg velge om eg vil ha pal-fargesystem, eller ntsc-fargesystem, eller om eg vil den skal vere automatisk.. kan dette vere noke du har på din tv og at den står på pal?? Lenke til kommentar
bigx Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Veit tven min ikkje er heilt av det nye slaget, men inne på menyane, så kan eg velge om eg vil ha pal-fargesystem, eller ntsc-fargesystem, eller om eg vil den skal vere automatisk.. kan dette vere noke du har på din tv og at den står på pal?? Nei sjekka jyst. fant ingenting.. einaste eg kunne endre på om skjermen var lysstyrken å sånt.. ikke noe om ntsc og pal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå