Varen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har en Nvidia 8800GTS, og den har 2 dvi-innganger. Den ene er koblet til pc-skjermen og den andre i tv'en min. Men hvis jeg prøver å svitsje over til tv'en min blir det bare svart/hvitt. Jeg har testet å sette den i dvi #1, og da blir det flott og fint med farger og det som hører til. Men på #2 blir det bare sort/hvitt. Det brukte å funke helt fint i ukesvis, det er for bare noen dager siden at dette problemet startet. Jeg har prøvd å se etter noen innstillinger, men jeg har så langt ikke funnet noe spesielt Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bare forslag til hva du kan prøve: Koble tv til utgang #2 fra skjermkort (og du får sort/hvit, ikke sant?) Gå inn i nvidia control panel og teste forskjellige oppsett som klonemodus, extended desktop, dual (selvstendig skjerm). Mon tro om du får sort/hvit i dual view og ikke i klonemodus (samme vises på begge skjermer) ? Hvis det ikke funker, har du en annen inngang til skjermen du kan prøve? (altså inngang på skjerm, ikke utgang fra skjermkort) Hva skjer hvis du kobler monitoren din til utgang #2? Blir den også sort/hvit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå