Gå til innhold

High Polygon Count (8 lights)

Anbefalte innlegg

Har er lite problem med High Polygon Count (8 lights) på 3DMark 2001 SE testen. Får Veldig mye mindre enn andre. Bare 7.8 MTriangels/s mot ca 12 med dårligere hk, cpu, ram. Kjører XP2400 nå, hadde T-Bird 1,33ghz før. Men det skal da ikke bli dårligere på den testen? Kjører samme skjermkort (gf4 ti4400), så det er ikke det som gjør det. En med nesten samme pc bortsett fra skjermkortet (Radeon 9700) får noe samme. Hakker ganske mye under testen.

Er det noe jeg kan gjøre for å rette på dette? har uansett phet score med nestbeste plassering med akkurat samme oppsett bortsett fra windows. 12771 Score. Hadde vært hærlig med litte mer... :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg burde da få rundt 12-13 på den deltesten. De fleste resultater jeg har sjekket over på futuremark.com ligger jo i det området. Med samme grafikk kort til og med. Lurer på om det kan være nForce2 hovedkortet som gjør til det. Ble ikke noe bedre av at jeg satte opp fsb og satte ned multiplier heller. Burde da blitt litt bedre minnebredde på systemet at det skulle bli bedre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...