jectton Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei jeg og en kompiz av meg har fixet det meste til pc i bil, vi snakker seff om laptop, men så har vi et litte problem! Jeg kunne tenke meg en slaks bryter/fjernkontroll til PC-en så jeg slipper å åpne den for å slå den på!. noen som har tips/trix ? Mvh Jon Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hadde jo vært tøft om du hadde skrudd på PC-en når man vrir om nøkkelen på bilen ...det som går an for at den starter raskt er at man kun setter maskinen i standby uten å slå den av, og ha et laptop batteriet tilkoblet for å holde den i live. Knappen som skrur en laptop på, kan enkelt kortsluttet med hva som helst for å starte maskinen. Det gjør at man for eksempel kan ha en knapp i dashbordet eller lignende som starter maskinen hvis man vil bruke den uavhengig av bilens "status" ... Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 VELDIG dumt å ha en laptop i bilen om vinteren a. Blir fort -20 og en laptop har ikke godt av å blir slått på når den holder -20... Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 VELDIG dumt å ha en laptop i bilen om vinteren a. Blir fort -20 og en laptop har ikke godt av å blir slått på når den holder -20... Nå var det heller ikke det han spurte om, så det blir Off-topic. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 laptop i bil funker fint. jeg hjalp en kompis med dette. laptop under setet, tilkoblet touchskjerm i dashbordet. Det med påslåingen ble alikevell et lite dilemma. som det ble nevt av codeman, brukte vi en enkel kortslutning for å starte PC-en. tok bort knappen og la kabel fra pluss og minus der gammelknappen var og opp til dashbord der vi monterte en trykkknapp bryter(må være trykk knapp...ikke på/av) d så litt jalla ut med de ledningene, men det var det beste vi kom på i farta...tror ikke en fjernkontroll blir å fungere hvis PC-en er helt av...kun fra hvilemodus Lenke til kommentar
jectton Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 var noe sånn jeg å tenkte på PS bilen står inne om vinteren! er kun sommerbil:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå