Øyvind Skogseide Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Hver gang jeg prøver og starte opp eit av de nye HL2 spillene så får jeg denne beskjeden opp: Uten_navnRANRANRNANR.bmp Noen ideer om hva jeg kan gjøre for og få det til og virke? PC-en består av: Intel Core 2 Duo E4400 1 GB DDR400 TwinMos RAM ASRock 4CoreDual-SATAII Sapphire Radeon X1950PRO 512MB 400W PSU. Osv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Game Crash: The Instruction at 0x referenced memory at 0x The memory could not be read:no Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Skifte RAM da? Skal få eit sett med Corsair PC3200XL PRO ram, men det er bare 1 gig. Kommer jeg til og få samme problemet der? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Og du har gjort alt det andre som stod på listen? Som for eksempel å "Verifisere GCF Cache-filer"? Om du har gjort alt på listen, vil jeg anbefale deg om å sende inn en "Support Ticket" til Steam-support. Edit: Det blir uansett vanskelig å vite på forhånd om de og de RAM-brikkene vil hjelpe. ;-) Endret 23. oktober 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå