Zink Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Amund, 'Invalid_session': - når jeg skriver og logger på etter ferdig innlegg i frakoblet modus, får jeg timeout, eller Invalid_session. - fra phpBB eldre til ny versjon med høyere sikkerhet = rigorøs IP-check = redusert funksjonalitet fordi forfatteren, med all respekt, fant et mulig hull. At man ikke kan skrive i frakoblet modus med enablet automatisk pålogging er et problem som må løses, ikke ? . Vi mista 4 dager så de er borte, men du lovte vurdere topic nærmere ? :wink: . Lenke til kommentar
amund Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Vi mista 4 dager så de er borte, men du lovte vurdere topic nærmere ? :wink: . Forstår ikke helt denne setningen, men forstår at du sikter til invalid_session problemet. Lover å ta en titt på dette så raskt det lar seg gjøre. Mvh, Amund PS! Betaler godt til den/de som kan gi meg 6-24 flere timer per døgn. Føler at det trengs veldig akkurat nå. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Forstår ikke helt denne setningen, men forstår at du sikter til invalid_session problemet. Lover å ta en titt på dette så raskt det lar seg gjøre. Sikta til forrige dagens hw.no-kræsj PS! Betaler godt til den/de som kan gi meg 6-24 flere timer per døgn. Føler at det trengs veldig akkurat nå. Håper noen med bortimot tilsvarende kompetanse og guts kunne assistere deg ! B.t.w. jeg ville bare sikre at tema ikke ble glemt, men det har da ingen hast ( legger om rutinen, og kopierer ). . Lenke til kommentar
amund Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har nå gjort noen mindre endringer i forumet. Får dere fortsatt "invalid session"? Mvh, Amund Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Tester med deaktivert BBCode og HTML . - 2 tester var misslykket - dette er 3dje test etter endringer i profil, og vellykket. Neste test blir med aktiv BBCode. . Aktiv BBCode Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 ny post ( ikke endre allerede sendt innlegg ) frakoblet med aktiv BBCode. . Det fungerte også - dette ser bra ut . endre innlegg frakoblet med _deaktivert_ HTML + BBCode i profil, men BBCode aktiv i front. . Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Dette blir siste test frakoblet, eget innlegg med aktiv HTML og BBCode i profil. . Yess, takk Amund, bra jobba ! . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå