Gertab Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Heisann! Nytt bilde av "toff-toff". Som sist så er det en voksduk og lys fra vinduet, denne gangen en litt annen vinkel. Ganske fornøyd men synes kansje det mangler det siste lille uten at jeg helt vet hva. Har ikke lagt ned mye tid på redigering her, kan muligens forbedres litt til i PS? Håper noen har noen kommentarer og tips på hva som er bra og ikke. Takker for titten! Mvh Gert A Exif: 70-200/2.8, 90mm, F2.8, 1/200s, iso400 Edit: Har nå lagt inn en ny versjon med litt mer oppskarping på enkelte deler. Ville i utgangspunktet ha det ganske mykt på et slikt bildet, men så at det gjorde seg bedre nå spesielt øynene som kom mye klarere fram. Takk for tips Endret 23. oktober 2007 av Gertab Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 søt baby.. eneste jeg kan komme med, er at jeg kunne tenkt meg tydligere fokus. Skarpet opp rundt øynene f.eks. Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 søt baby.. eneste jeg kan komme med, er at jeg kunne tenkt meg tydligere fokus. Skarpet opp rundt øynene f.eks. Har nå prøvd med en litt mere oppskarpet versjon, begge to ligger ute til sammeligning..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå