Problembarn Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Heisann. Etter å ha ødelagt mitt gamle gode digitalkamera SONY DSC-F828 trenger jeg å kjøpe ett nytt. Ønsker å finne tak i kamera av typen SONY DSC-R1, fordi jeg ønsker et kompaktkamera med slik opptikk, manuelle funksjoner, fokusring etc... og var svært fornøyd med mitt gamle. Vet noen om det finnes butikker eller nettbutikker som fortsatt kan skaffe dette kameraet? Mvh Ståle Endret 23. oktober 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kjøp og salg foregår i bruktmarkedet. Innlegget over er derfor redigert. Lenke til kommentar
tomkver Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Heisann. Etter å ha ødelagt mitt gamle gode digitalkamera SONY DSC-F828 trenger jeg å kjøpe ett nytt. Ønsker å finne tak i kamera av typen SONY DSC-R1, fordi jeg ønsker et kompaktkamera med slik opptikk, manuelle funksjoner, fokusring etc... og var svært fornøyd med mitt gamle. Vet noen om det finnes butikker eller nettbutikker som fortsatt kan skaffe dette kameraet?Mvh Ståle Heisan jeg har sendt deg en PM mvh Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå