fullifaencom Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ser at elkjøp at satt ned prisen på en del spill nå :-) Håper at flere kommer etter (med flere titler også da) Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Har ikke sett noe elkjøpavis på en god stund nå. Hvor mye er de satt ned til, og er DOA3 blant disse spilla? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg kjøpte DOA3 til 399,- men det var i det store "kaboom" nyttårssalget. Vet ikke hvordan det ligger an nå. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 hadde doa3 på forus iallefall Lenke til kommentar
Bobby` Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 DOA 3 koster 299 på spaceworld, de har noen spill til 299 Lenke til kommentar
Trøndergutt Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har ikke sett noe elkjøpavis på en god stund nå. Hvor mye er de satt ned til, og er DOA3 blant disse spilla? Jeg bor i trondheim. Selger Dead or alive 3 te Xbox for kroner 200,- Spillet e som nytt. Hvis du interesert så kan du send e-mail te [email protected] Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har ikke sett noe elkjøpavis på en god stund nå. Hvor mye er de satt ned til, og er DOA3 blant disse spilla? Jeg bor i trondheim. Selger Dead or alive 3 te Xbox for kroner 200,- Spillet e som nytt. Hvis du interesert så kan du send e-mail te [email protected] Tja...som nytt? Jeg regner med at man kan få det spille nytt for den prisen snart. Kanskje allerede. Dessuten har jeg ikke penger å bruke på spill akkurat nå. Siste bestillinga fra lik-sang gjorde innhogg på spillbudsjettet en stund framover. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Elkjøp selger doa3 for 299,- på elkjøp oxo.. men er det SÅ mye bedre enn på playstation da?? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Elkjøp selger doa3 for 299,- på elkjøp oxo.. men er det SÅ mye bedre enn på playstation da?? DOA3 får du jo ikke på playstation. Grafikken er i alle fall en god del bedre enn DOA2 som du får på PS2 og DC. Har ikke spillt hverken DOA2 eller DOA3 såpass at jeg kan uttale meg om andre forskjeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå