Joachim_F Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gamespot melder at det kooperative actionspillet Army of Two har blitt utsatt til neste år. Les mer Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 gjør ikke noe skal ikke ha det^^ er fake med det der når han tar opp en bil dør å beskytter seg med ^^ vi er i 07 ... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) javel:) godt argument, for spillet må reflektere virkeligheten.. det her er en utrolig trist nyhet, virka så evig rått. coop spill med kamerater er det mest fun ever.. hadde gleda og gleda meg, det her, haze og kand and lynch 3 coop spill på en måned:/ jaja Endret 23. oktober 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Synes faktisk det er ganske greit. November er såpass fyllt opp med gode spill til 360 fra før av at jeg uansett ville bortprioritert noen. Og november er også en ganske eksamensødeleggende måned å gi ut spill i Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Synes faktisk det er ganske greit. November er såpass fyllt opp med gode spill til 360 fra før av at jeg uansett ville bortprioritert noen. Og november er også en ganske eksamensødeleggende måned å gi ut spill i ja det er sant er 4 spill som jeg skal ha til 360 ` en som kommer i nov Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Synd, håpa det kom i år. Coop til PS3, nå! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg som gleder meg så veldig til dette spillet. Jaja, da får jeg bare vente. Sparer litt penger på det Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har alltid likt idèen med dette spillet veldig godt, men eg priser meg egentlig litt lykkelig for hvert spill som blir utsatt i disse dager. Det er nok å ta av uansett for min del. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, og jo lenger arbeidstid på spillet, jo mer har de forbedret og godt igjennom Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 synd at det blir utsatt, men det gjør egentlig lite da det kommer så mange andre spill i November til både PS3 og Xbox 360 Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Blir assassins og Kane+lynch påmeg da. Litt forsvalig hvertfall Bare kjipt at jeg sitter å skriver her istedet for å spille GTA4^^ Håper det med utsetting ikke blir noen trend! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gjer meg ikkje noko, då dette spelet ikkje stod så særleg høgt på lista mi. Eg har forøvrig meir enn nok fram til nyåret med Mass Effect, CoD4, og Assassins Creed. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis ikke CoD4 er mere enn 5-6 timer, tror jeg det blir lite med spilling Hvis ikke du er keen på MP da. Birger Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er nok av kvalitets titler som kommer ut nå så jeg overlever en utsettelse... Har store forhåpninger til dette spillet! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er kanskje greit, da har vi ennda mer å glede oss til litt senere =) Å få alle spill samtidig er ikke bra blir for lite annet gjort da... men er det coop man spiller, evt med maskina på laget? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan spille co-op, hvis ikke styrer vel maskina lag kameraten. Ett spill basert på sammarbeid mellom 2 personer som ikke støtter co-op hadde blitt bra teit >.<' Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er kanskje greit, da har vi ennda mer å glede oss til litt senere =)Å få alle spill samtidig er ikke bra blir for lite annet gjort da... men er det coop man spiller, evt med maskina på laget? Ja, men de legger mest vekt på at du skal ha en ekte kompis å spille med. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det er kanskje greit, da har vi ennda mer å glede oss til litt senere =)Å få alle spill samtidig er ikke bra blir for lite annet gjort da... men er det coop man spiller, evt med maskina på laget? Ja, men de legger mest vekt på at du skal ha en ekte kompis å spille med. Stemmer det. Men så støtter det jo live så du slipper split-screen.. Blir jo helt kaos med split-screen:) Håper bare det blir helt kanonbra dette spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg