kilik_02 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bestilte meg faktisk en macbook til 14k for noen dager siden ^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Drøyt min kostet 10k.. Men så kjøpte jeg riktignok en 250GB disk til den i tillegg da, så den endte opp på litt over 11k. Hadde 2 1GB ram brikker fra før. 2.16C2D. Nydelig maskin. Lenke til kommentar
steveak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Personlig synes jeg at jeg gjort et kupp for de 10.000 jeg brukte på min hvite Core2Duo macbook jeg kjøpte i mai i år. Ser råbra ut, finfin skjerm, kjører alt av OS både virtuelt og fysisk, driver selv tunge grafikk- og videoprogrammer så det griner. I tillegg føles alt både solid og velfungerende selv etter et halvår med ***intensiv*** jobbing og titusenvis av tunge filer på maskinen. Brukte rundt tusenlappen på å kjøpe 2gig ram til den som jeg kjøpte på datakjeden. Mulig MBC2D ikke er fullt så value for money som det var, men da jeg kjøpte min i mail fantes det knapt en C2D bærbar pc - langt mindre en til under 10k.... Generellt er bruktprisene på mac forbausende gode også. Solgte min gamle mac mini G4 for tre tusenlapper her om dagen. Siste PC-en jeg prøvde å selge måtte jeg bortimot gi bort... Jeg har hatt både mac og pc i alle år, synes det er greit å beherske og ha begge. Digger enkelheten, stabiliteten, designet og at ting bare virker. Man får gjort ting på mac rett og slett. Også liker jeg å mekke og skru på homebrew PC-en av og til. Som dessverre er dertil stabil. :-) Skulle ønske OSX offisielt kom ut "løst" til pc dog. Synes Apple er litt drøy på endel hardware pris etter hvert, spesielt gjelder det Mac Book Pro og ikke minst Mac Pro som er sinnsvakt overpriset etter min mening (selv om det er en flott maskin av høy kvalitet). Men den var jo rå da siste versjon kom i fjor, men trenger en overhaling snart inkl. lavere pris. Endret 24. oktober 2007 av steveak Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bestilte meg faktisk en macbook til 14k for noen dager siden ^^ Jeg betalte faktisk 14.300 for en Macbook Pro jeg, og det var inkludert prisen det kostet å registrere seg som utvikler , men så er jeg jo student da. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skulle ønske OSX offisielt kom ut "løst" til pc dog. Enig. Hadde OSX snurret på PC-ene jeg har, ville jeg glatt punget ut 1.600 kr for en familieversjon på dagen og dermed sluppet Windows-helvete jeg har i dag (som kun brukes fordi spillene jeg spiller krever det). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synes det er bra at Apple gjør det godt. Fordi det viser hvilket marked de andre aktørene skulle satset på mere. Komplett og kompakte løsninger selger best. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå