wildv Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Min F.S. Amilo L1300 er for tiden død. Mens jeg satt å jobbet, med netadapteren plugget i, slukket maskinen seg bare plutselig ned. Jeg startet den opp igjen, og den gikk i noen minutter til, før den gikk ned igjen. Jeg har lenge trodd at det var HKet eller CPUen som gikk, men i går begynnte jeg å tenke på noe annet. Når jeg plugger inn AC adapteren lyser det ikke på noen av LED-ene på maskinen. I starten lyste det svakt rødt på ladelyset. Men nå er det ingenting. Det lyser grønnt på selve konverterboksen, men den er helt kald. Normalt er den da varm?? Lurer på om problemet er at ACkonverteren ikke fungerer som den skal, og at maskinen ikke starter rett og slett fordi den ikke får strøm. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du har vel ikke et voltmeter/multimeter liggende? Hvis du har det liggende kunne du testet om strømforsyningen gav ut spenning... Lenke til kommentar
wildv Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Det er selvsagt svaret! Burde tenkt på det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå