pettrus87 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lurer på hvilke av disse spillene som blir kulest jeg. Noen som har prøvd beta på begge? Hva tror dere? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er jo som å sammenligne en banan med eple. Er to helt forskjellige spill. Men jeg tror nok at AoC er best, grunnet så mye nytt den bringer til MMORPG. Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Er jo som å sammenligne en banan med eple. Er to helt forskjellige spill. Men jeg tror nok at AoC er best, grunnet så mye nytt den bringer til MMORPG. ja er helt enig med deg der... Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hellgate er ikke en mmorpg. Du kan spille online + betale en sum i mnden, men det er IKKE en mmorpg. Fordelen med hellgate er at det kommer ut ganske snart. Conan kommer ikke ut før på lenge. Hva er det som er så nyskapende med conan da forresten ? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg likte ikke Hellgate demoen. Det er sikkert bra, men jeg syns det var kjedelig. Har ingen grunn til hvorfor det var det... EDIT: Joda er det sånn MMORPG? Sånn som Age of Conan? Høres heftig ut.. xD Endret 23. oktober 2007 av Zonked223 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Helt klart AoC! Ikke så veldig lenge til det kommer, bare 5 måneder.. ^^, StarGazer, les litt her og der, så finner du ganske fort ut at AoC er veldig nyskapende Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) HGL er et h&s spill, AoC er et MMORPG, enough said! Edit: Jeg synes selvsagt HGL er best av de to, har ikke prøvd noe av AoC enda så har ikke noen mening om det suger eller ikke. Endret 23. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Jext Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Som sagt før, dette er to vidt forskjellige spillopplevelser. AoC har jo release dato om ca et halvt år, om det ikke blir utsatt igjen. Hellgate: London kommer om ca 10 dager. Kan ikke sammenligne et MMORPG spill mot et Diablo style hack & slash gruppespill. Lenke til kommentar
akerlian Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ville bare gjøre dere oppmerksomme på at Hellgate London demoen er en gammel versjon av spillet og kan ikke sammenlignes med den nyeste versjonen i spillbarhet osv, det er mye som har forandret seg. Synes heller ikke at den viser fram spillet i det hele tatt i demoen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Etter å ha spilt i Hellgate: London betaen ( Elite beta), så har jeg omtrent ingenting positivt å si om det. Mye av essensen i slike spill er jo det store utvalg våpen og rustninger. Du har stort utvalg i hellgate, men de fleste bruker dessverre de samme modellene. For å si det sånn, så tror jeg Hellgate fort går av moten. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor sammenligne disse to? De er jo ikke akkurat samme sjanger. Såvidt jeg forstår har HGL 3 forskjellige moduser, en singelplayer, en lan/internett, og en mmo'ish del. Mens AoC har en singelplayer intro del til MMO delen. Hellgate hadde en sucky demo, har hørt de som har spilt beta si det er mye bedre der. AoC har jeg ikke prøvd, og det er mye jeg vil vite før jeg gjør opp en mening om det. Har ikke prøvd Age of Conan og Hellgate London, tviler egentlig på at noen her har spilt BEGGE, siden de ikke er lansert enda. Så hvorfor sammenligne før de er ferdig og utprøvd? PS: liker skallet på eple bedre enn banan, og gul banan bedre enn gult eple. Bare så det er sagt! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Etter å ha spilt i Hellgate: London betaen ( Elite beta), så har jeg omtrent ingenting positivt å si om det. Mye av essensen i slike spill er jo det store utvalg våpen og rustninger. Du har stort utvalg i hellgate, men de fleste bruker dessverre de samme modellene. For å si det sånn, så tror jeg Hellgate fort går av moten. Hvis de klarer å få et interessant pvp system så kan det blir et bra spill å spille over en periode, /pvp i private 5man groups er ikke godt nok til å holde folk interessert etter folk har klart spillet på nightmare. Ellers blir jeg nok bare å spille gjennom(+nightmare) spillet gratis online med Blademaster, håper de har klart å finne på noe å gjøre i endgame innen den tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå