CaNaBiS Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ja da.. Jeg vet,, alle dere ligger vel daue av latter nå.. Men jeg vill klokke det gamle skjermkortet mitt... Dette burde vell gå??? Kan PLanslipe å sette på ei vifte.. Men det jeg lurer på er at hvilket prog? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 bruk powerstrip (søk etter det på :google: ) Men ikkje forvent så masse klokking, berre så du er advart. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Bruk rivatuner.Enig med CaNaBIS du må ikke forvente mye klokking Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 bruk powerstrip (søk etter det på :google: ) Men ikkje forvent så masse klokking, berre så du er advart. jeg har da ett gf2-mx kort og der er ytelsen nært dobla, so beware the clocking of a gf2-mx Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 mx-200 er jo en trist historie med 64bit ram da.. elendig ytelse samme hva... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 nesjda jeg eier ett standard gf2 ultra kort med dette iaffal Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jeg har et geforce 2 mx 400 og de kan klokkes til core 175-131 minne patetiske 183-198 Joda skal kjøpe meg nytt skjerm kort for de som lurer :wink: Lenke til kommentar
Orak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 En kompis av meg klokka faktisk ett gf2 mx200 32mb nå i dag :wink: På det kortet var det faktisk ingen verdens ting av kjøling verken på GPU eller minne Men, han delte opp en kjøleribbe av en Pentium MMX 133 og limte fast kjøleribbe bitene med en liten dråpe superlim :wink: Med kjøle pasta selvfølgelig. Og monterte en vanlig kabinett vifte mot skjermkortet .. og han fikk "store" resultat forskjelder i f eks 3DMark, han fikk klokka GPU 80 mhz og den kjørte stabilt. Så det nytter :wink: han gjode det vel mest for moroskyld Have Fun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå