Øystein.F. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nokre gongar held det ikkje å vere snill. Nokre gongar må du bruke skikkeleg stygge metodar. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dei som hadde håpa på eit nytt Hitman-spel frå IO Interactive blir nok neppe skuffa når erstatninga kjem i form av Kane & Lynch: Dead Men. Kanskje omformulere denne litt? Høres ut som det ikke kommer noe nytt Hitman spill, noe som ikke stemmer - det er allerede godt under utvikling. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 har forhånds bestillt spille allerede til pc.gleder meg ser sikkelig tøft ut.kane & lynch bruker mye av samme styringen som gjore freedom fighters så bra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Finnes det noen likheter mellom dette spillet og Hitman i det hele tatt? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tror det bruker noe av samme "teknologien", type grafikkmotor og lignende. Ellers er det jo selvsagt utvikleren, men tror det sier stopp der. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gleder meg sykt til dette spillet. Håper det kommer en samlerutgave. Birger Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 *Puh* det kom til pc alikevel, begynte å tvile skikkelig når jeg ikke så at det sto øverst til høyre i artikkelen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Og igjen, vær så snill å rediger slutten av artikkelen, det er rett og slett feil slik det står nå. -- Spillet ser lovende ut, er bare litt spent på hvordan kameravinkelen blir å fungere til slutt. Har sett en del videoer fra tidlig alfa, og da så det horribelt ut - leser dog av artikkelen at det er forandret nå. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har litt samme innstilling til dette spillet som Assassins Creed. Forsiktig optimistisk. Omtalene på nett i forkant har ikke vært utelukkende positive. Forøvrig stort minus at 360-versjonen ikke får online coop (slik jeg forstod det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg