Kiwi-Kun Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har hørt mye om dette muskin merket, men er det virkelig så bra som folk sier? Jeg har selv 2 gb med muskin pc6400 minne og det funker jo flott, men jeg er ingen minne ekspert :3 Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 er ingen ekspert på RAM jeg heller, men fikk anbefalt Mushkin som det absolutt optimale dersom man er OC-gal. Hvis man ser på specs og pris på de dyresteMushkin-brikken så burde de jaggu være det også. Netshop har jo noen......var forøvrig produkt-ansvarlig her som anbefalte det og skrøt det opp i skyene. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Om du ikke har tenkt å overklokke så har det ikke noe å si hvilket merke det er på RAM brikkene dine, men om du derimot skal klokke, så er Mushkin et godt valg ja Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Oohyeah! =D Bring it! =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Mushkin, leste jeg mye om på forskjellige forum. Endelig er de kommet til Norge. Ligger ikke Patriot i samme klasse? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Beats me? =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kanskje, hvem vet. Du kan jo lese litt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå