Gå til innhold

Bestille nye deler, asap, trenger litt hjelp.

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bestille meg ny maskin nå, byggesett, med alt av deler fra komplett bortsett fra Kabinett og PSU

MB:MSI P6N SLI Platinum, nForce-650i SLI, Socket-775, ATX, DDR2, GbLAN, 2xPCI-Ex16

CPU:Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Socket LGA775, 8MB, BOXED m/vifte

RAM:Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4, Kit w/two 1GB Dimm's, E.P.P Technology x2

HDD:Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM

GFX:XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 320-bit

DVD-Rom:NEC DVD-brenner AD-5170 IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

Kabinett:Antec Performance One P182 Gun Metal

PSU: MIST, 500W, ATX.2.2, avtagbare kabler Rev3.

Det jeg lurer på, er om det er noe jeg virkelig har bomma på her, eller om jeg har fått ting "riktig". Passer PSU til HK/GFX ? Passer Rammen til HK ? Og sist men ikke minst, passer CPU til HK ?

Håper på litt kjappe og konstruktive svar, da jeg mest sannsynlig slenger igjennom bestillinga i dag =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på, er om det er noe jeg virkelig har bomma på her, eller om jeg har fått ting "riktig". Passer PSU til HK/GFX ? Passer Rammen til HK ? Og sist men ikke minst, passer CPU til HK ?

- Om ikke det er en eller annen form for merkelig kobling så skal PSU passe til begge deler.

RAM passer til HK og CPU passer til HK.

Blir en flott pakke det der! Har samme skjermkort og det suser av gårde! Uten støy, vel å merke ;) Leste den testen av PSU på DinSide, kunne bli litt trangt stod det der. Men det går vel bra med kabinettet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...