Killer_DT Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg har lastet ned en trailer i quicktime spilleren, men jeg finner ikke filen igjen på HD'en, det eringen filer som engang ligner! Har leita i internett temp mappen, den vanlige temp mappen og i quicktime installasjonsmappen. Den må jo ligge seg et eller annet sted for jeg kan fortsatt spille den selv om jeg logger av. Lenke til kommentar
jason Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Den legger seg ikke på harddisken hvis du har streamet traileren. Hvis du har lastet ned traileren så prøv med søk, filer og mapper skriv: *.avi eller et annet filformat som går på film Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Tror du bør søke på *.mov siden mov er fil formatet QT bruker. Telcontar Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Har prøvd alt det. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 sett etter *.qt også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå