newman221 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som har forklaring på hvorfor vifta til mitt nVidia 7800GT kort går på full guffe etter "resume" i Vista? Det er totalt lydløst når Vista restartes, men etter hibernate eller standby eller hva det nå heter går vifta på 100%.. Ganske irriterende og fører til at jeg må restarte PC-en hele tiden.. når jeg spiller går vifta på på kanskje 50-70%, men bremses ned til uhørbart etterpå. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 ingen forslag til hvorfor vifta går for fullt? det er ganske irriterende, og håper noen har et forslag.. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 ingen forslag til hvorfor vifta går for fullt? det er ganske irriterende, og håper noen har et forslag.. Last ned RivaTuner her så stiller du den bare ned til "ikke hørbart" i standby å til 70-100% i high performance Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 XFX 7800GT bla. har ikke viftestyring, så rivatuner hjelper lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå